معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سنگ اندازی‌های رژیم صهیونیستی تاثیری در روابط ایران و ترکیه نخواهد داشت چرا که منافع مشترک زیادی داریم.

آینده داعش سقوط و اضمحلال خواهد بود/ شیطنت‌های صهیونیست‌ تأثیری در روابط تهران و آنکارا نخواهد داشتسردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آینده تحولات سوریه، اظهار کرد: جبهه مقاومت در آینده نه چندان دور به پیروزی‌های چشمگیرتری دست پیدا خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آینده داعش اضمحلال خواهد بود، تأکید کرد: با توجه به پیشروی‌های جبهه مقاومت و انسجام و مقاومت و ایستادگی مردم سوریه شاهد سقوط تکفیری‌ها خواهیم بود.

سردار سپهر پیرامون روابط تهران و آنکارا بیان داشت: روابط دو کشور با توجه به نیازهای اساسی به حفظ امنیت و آرامش در منطقه و وجود منافع مشترک استحکام خواهد یافت.

وی با اشاره به سنگ اندازی‌های رژیم صهیونیستی در روابط تهران و آنکارا، تصریح کرد: سنگ اندازی‌های رژیم صهیونیستی هیچ نقش و تأثیری در روابط ایران و ترکیه نخواهد داشت، چرا که منافع مشترک زیادی داریم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه درباره ادعای یک رسانه غربی مبنی بر استقرار تانک‌های ایران در مرز اقلیم کردستان گفت: نیازی به ارسال تجهیزات و سلاح‌های زرهی نیست. ایران اسلامی اگر نیاز باشد به همراه ترکیه و عراق در مقابل شیطنت‌های صهیونیست‌ها ایستادگی کند، از تمام قوا و امکانات نظامی و سیاسی و فرهنگی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

شیطنت‌های صهیونیست‌ تأثیری در روابط تهران و آنکارا نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار