معاون فنی آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: واگذاری چهار هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب جدید در دو منطقه از شهر بجنورد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباسعلی گریوانی معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی چهار هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب جدید در دو منطقه از شهر بجنورد بااعتباری افزون ‌بر ۳۳ میلیارد ریال در شهرستان بجنورد آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اتمام اجرای شبکه‌های اصلی جمع‌آوری فاضلاب در منطقه غرب و شهرک فرهنگیان شهر بجنورد، اجرای شبکه‌های فرعی و نصب انشعابات فاضلاب این مناطق بااعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد ریال آغازشده است.

گریوانی افزود: این دو پروژه شامل اجرای شبکه فرعی جمع‌آوری فاضلاب منطقه غرب بجنورد واقع در بلوار امام خمینی غربی به همراه نصب دو هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب و اجرای شبکه فرعی جمع‌آوری فاضلاب شهرک فرهنگیان به همراه نصب دو هزار فقره انشعاب فاضلاب است.

وی با اشاره به مدت‌زمان ۶ ماهه اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد: در این مدت هرچند ساکنان این مناطق با مشکلاتی مواجه خواهند بود اما اجرای این پروژه‌ها در راستای ارتقاء بهداشت عمومی، حفظ محیط‌زیست و حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی انجام می‌شود؛ بنابراین از ساکنان این مناطق خواهشمندیم با صبر و حوصله خود یاریگر ما در اجرای هرچه بهتر این پروژه‌ها باشند.

معاون فنی و مهندسی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ساکنان این مناطق در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات بانکی می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد واحد مشترکین مراجعه نمایند.

گریوانی تصریح کرد: شهر بجنورد دارای ۸۸۵۲۸ مشترک آب و ۳۶۷۷۲ مشترک فاضلاب بوده و حدود ۴۸درصد جمعیت این شهر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری است.   

انتهای پیام/آ

48 درصد مردم بجنورد تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.