در دهه نخست محرم به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین نه هزار و 364 دقیقه برنامه درمرکز صدا وسیمای خراسان شمالی تولید و پخش شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  امیرهوشنگ آذردشتی مدیرکل صدا وسیمای خراسان شمالی گفت: صدای استانی اترک با ویژه برنامه های مرثیه عشق  و حماسه ماندگار و پخش سخنرانی وعاظ فرهیخته در شب های محرم و تغییر موضوع برنامه های عادی شبکه از موضوعات معمول به موضوع قیام و شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت،از اول تا سیزدهم محرم با بیش از سه هزار و 470 دقیقه برنامه میهمان دلهای عزادار مخاطبان استانی بود.

وی افزود : در سیمای استانی اترک بیش از شش هزار دقیقه ارتباط زنده به مناسبت پوشش مراسم  شیرخوارگان حسینی و احلی من العسل و پوشش مراسم سینه زنی و دسته روی روزهای تاسوعا و عاشورا و مراسم نخل گردانی شهرستان جاجرم و پخش برنامه های عقل سرخ و  شبهای شیدایی روی انتن برده شد.

آذردشتی ارائه تیزرهای امر به معروف و نهی از منکر و شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد، دو هزار و 193 دقیقه مداحی،فیلم سینمایی با مضامین محرم و قیام امام حسین (ع)،گزیده هایی از سریال مختارنامه،انیمیشین و مستند درباره محرم از صدا وسیمای استان خراسان شمالی پخش شد.

وی اظهار کرد: درحوزه خبر شبکه استانی اترک بیش از 125 دقیقه گزارش،مصاحبه و خبر مکتوب با مضمون محرم و قیام اباعبدالله الحسین (ع)  تولید و پخش کرده است که انعکاس مطلوبی در شبکه های سراسری داشت .

وی گفت: شبکه اترک خراسان شمالی با ایجاد شور و شعور حسینی در ایام حماسه و عرفان، نقش برجسته ای در شناخت اهداف و آرمانهای والای نهضت امام حسین (ع) و تجدید میثاق با این آرمانهای بزرگ ایفا نماید .

انتهای پیام/آ

اجرای برنامه های محرم در صدا وسیمای خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.