حبیب‌زاده در صحن علنی شورای شهر:

رسانه‌ها تذکرات اعضای شورای شهر را مانند مصوبات منتشر کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: تذکرات اعضا در صحن شورا جزء وظایف اصلی نظارتی آنها است و لذا رسانه‌ها باید این تذکرات را مانند مصوبات منتشر کنند.

رسانه‌ها تذکرات اعضای شورای شهر را مانند مصوبات منتشر کنندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ افشین حبیب‌زاده عضو شورای پنجم شهر تهران در تذکرات پیش از دستور خود در دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1384 طرحی تحت عنوان الزام شهرداری به تهیه و اجرای دستورالعمل‌های ارائه خدمات پزشکی، آموزشی، رفاهی، فرهنگی و غیره به کارکنان شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه تصویب شد. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات و گزارشی در رابطه با عملکرد 12 سال گذشته این طرح وجود ندارد و بعضا مشکلات و کمبودهایی در خصوص این موضوع مشاهده می‌شود، از شهردار می‌خواهیم به منظور جلوگیری از تکرار مشکلات و مسائل مشابه گزارشی از عملکرد 12 سال گذشته در رابطه با این موضوع ارائه کند.

وی افزود: از مزایای این رسیدگی‌ها مراقبت از اجرای طرح‌های مختلف و همچنین اصلاح در روند اجرایی آن‌ها است.

حبیب‌زاده ادامه داد: برخی از رسانه‌ها بسیاری از تذکرات ما را در صحن شورا را رسانه‌‌ای نمی‌کنند، چرا که برداشت آن‌ها این است که مصوبات در شورای شهر اهمیت دارد، در صورتی که این گونه نیست و بسیاری از مسائل وجود دارد که قبلا مصوب شده و امروز نیازمند پیگیری و نظارت است.

عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت جزء وظایف اصلی شورا است و این عمل به اجرای درست و صحیح مصوبات کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظارت جزء وظایف اصلی شورا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار