۲۰ مهر آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد مازندران با بیان اینکه ۲۰ مهر آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا است، گفت: چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا ویژه اعضای کانون‌های مساجد است.

وی با اشاره به اینکه سوگواره علمدار کربلا در راستای بزرگداشت مقام شامخ قمر بنی هاشم (ع) است، افزود: سوگواره علمدار کربلا در رشته شعر و در دو قالب نو و کلاسیک برگزار می‌شود.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با بیان اینکه اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سوگواره، ۱۰ آبان به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: شخصیت، فضال اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع)، دلاوری‌ها و رشادت‌های آن حضرت به زبان فارسی، عربی و گویش‌های محلی از جمله لکی، لری و کردی از محور‌های این سوگواره ملی است.

محمد فوقی به ارسال حداکثر ۵ اثر با موضوع عاشورا، کربلا، اربعین و نیز شخصیت‌های مرتبط با واقعه عاشورا در بخش ویژه چهارمین سوگواره علمدار کربلا اشاره کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به استان ایلام، خیابان پیروزی، دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.