سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در جلسه امرز پيرامون آخرين اخبار و رويدادهاى ايران و جهان و اقدامات قاطع قوه قضایيه در برخورد با عوامل مرتبط با رسانه‌هاى معاند بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت‌ها اندکى ترديد به خود راه ندهدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز شوراى مركزى جبهه مردمی نيروهاى انقلاب اسلامى پيرامون آخرين اخبار و رويدادهاى ايران و جهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه از جمله به اقدامات قاطع قوه قضایيه در برخورد با عوامل مرتبط با رسانه هاى معاند، حكم قطعى محكوميت و مجازات جاسوس مذاكرات هسته اى و مواردى از پرونده مالى برادر معاون اول رئيس جمهور كه منجر به بازداشت وى شده است اشاره شد.

حسینی افزود: در جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی بر اين نكته تأكيد شد که چنين اقداماتى طبعا عصبانيت و واكنش هاى شتابزده عده‌اى در داخل و خارج براى تخريب قوه قضایيه و فضاسازی برای تحت الشعاع قراردادن حقايق را به همراه دارد. در چنين شرايطى اين انتظار وجود دارد كه مسئولان قضايى باصلابت و طمأنينه بر وظيفه قانونی و شرعی خود بی اعتنا به جوسازی‌ها، دروغ پراكنی ها و اتهامات واهى اصرار ورزند و درمبارزه با مفاسد اقتصادى، نفوذ و جاسوسى و برخورد با دانه درشت‌ها اندکى ترديد به خود راه ندهند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در ادامه این نشست رئيس ستادجبهه مردمی، به توضيح بخشهايى از "سند جامع برنامه و تشكيلات جبهه مردمى نيروهای انقلاب اسلامى" و ١٢برنامه مهم اجرايى جبهه پرداخت و اعضاى شورا ديدگاه‌ها و نظرات تكميلى خود را مطرح كردند.
از جمله اين برنامه ها ارتقا  و کارآمد سازی كميته سياسی و ایجاد دفتر سياسی براى رصد مداوم تحولات كشور و ارائه تحليل‌هاى به هنگام و مبتنى بر مطالعات ژرف و همه جانبه است كه قرار شد در جلسات آينده شورا، رئيس دفترسياسی نقطه نظرات، اولويت ها و راهبردهاى مورد نظر را تشريح کند.
بازنگری در ساختار جبهه و ارزیابی عملکرد نيروها از ديگر برنامه‌هایی است كه تصويب شد با اعزام اعضای شوراى مركزی به استانها براى تطبيق اين ساختار و جذب فراگير نيروهاى متعهد و ارزشى اقدام شود.

حسینی افزود: در پايان نشست، بازسازی و فعال شدن كميته های تخصصی اقشار و اتخاذ و اعلام مواضع عالمانه از سوى جريانات نخبگی، مورد تأكيد قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار