در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سجادی: در جریان اصولگرایی باید بر ساختارگرایی تکیه داشته باشیم/آیت‌الله موحدی‌کرمانی نقش موثری در تشکیل جمنا داشت

سخنگوی جبهه پیروان گفت: در بدنه جریان اصول‌گرایی بهتر است تکیه بر ساختارگرایی داشته باشیم.

تکییه بر شیخوخیت در آینده اصولگرایان مشکل ایجاد می‌کندسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جایگاه شیخوخیت در جریان اصول‌گرایی اظهارکرد:‌ اصول‌گرایی زمانی تمام موضع‌گیری‌های خود را به برخی چهره‌هایی را که شیخوخیت دارند واگذار کرده بود و عموما این افراد از گروه‌های مرجعی مانند جامعه روحانیت مبارز بودند که این امر تأثیر به سزایی در جریان اصول‌گرایی داشت.

سجادی بیان کرد: در طی سالیان گذشته برخی از بزرگان اصول‌گرایی مانند آیت الله مهدوی کنی و عسگر‌اولادی درگذشتند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اکنون در جامعه روحانیت مبارز آیت الله موحدی کرمانی و در جامعه مدرسین آیت الله یزدی را در جایگاه شیخوخیت داریم اما زمانی فرا رسیده که این چهره‌ها به صورت مطلق نقش تعیین کننده ندارند بلکه بیشتر ساختار تعیین کننده مسیر در جریان اصول‌گرایی است.

وی تأکید کرد: تکیه بر شیخوخیت در یک جریان نمی‌تواند امری قابل دوام باشد چرا که وقتی این افراد از میان ما بروند اصول‌گرایان در ساز و کار خود دچار مشکل خواهند شد لذا اکنون ساختارهایی در اصول‌گرایان وجود دارند که آنها می‌توانند فعال و تأثیرگذار باشند.

سجادی تأکید کرد: لازم است که در جریان اصول گرایی ساختار سازی صورت گیرد چراکه تنها توسط این امر می‌توان کارکرد شیخوخیت را محدود کرد البته افراد پیشکسوت و پیشگام در جریان اصول گرایی همواره مورد احترام این جریان قرار دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا آیت الله موحدی کرمانی می‌تواند پرچم‌دار اصول‌گرایان باشد، عنوان کرد: آیت الله موحدی‌کرمانی نقش موثری را در ایجاد و تشکیل جمنا داشته است لذا این گونه نیست که شیخوخیت به طور کامل از جریان اصول گرایی رخت بر ببندد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای آن که اتحاد پایداری در بدنه جریان اصول‌گرایی شکل بگیرد بهتر است که تکیه بر ساختارگرایی داشته باشیم نه این که تنها بر شیخوخیت تکیه کنیم.

 


انتهای پیام/

 

نقش آیت الله موحدی کرمانی در جریان اصولگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار