شرط ماندن مجتبی جباری در استقلال این است که بتواند 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد، این آخرین اظهارات مدیران استقلال در مورد یاغی شماره 8 تیم است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پیش از استعفای منصوریان سرمربی سابق استقلال در نهایت مجتبی جباری و رحمتی از تیم کنار گذاشته شدند تا درباره وضعیت آنها تصمیم گیری شود .

به هر ترتیب شرایط به گونه ای بود که منصوریان مجبور به استعفا شد و وضعیت این 2 بازیکن هم در هاله ای از ابهام قرار گرفت اما با حضور شفر همه چیز تغییر کرد و ورق برای رحمتی برگشت و سرمربی آلمانی دروازه بان با تجربه را به تمرینات فرا خواند .

اما از طرفی جباری حتی با حضور شفر هم نتوانست به تمرینات برگردد .با وجود این افتخاری در نشست خبری امروز درباره آخرین وضعیت جباری گفت:شفر از کمیته پزشکی خواسته تا درباره جباری گزارشی را تحویل بدهند تا در آن صورت او درباره این بازیکن تصمیم بگیرد

افتخاری ادامه داد: شفر اعلام کرده که من بازیکنی را می خواهم که 90 دقیقه در زمین بجنگد. بر همین اساس گزارش کمیته پزشکی به شفر تحویل داده می شود تا او تصمیم لازم را بگیرد.اما با توجه به مصدومیتی که جباری دارد باید شفر روی او بیشتر بررسی کند .

در هر صورت هر چه بود افتخاری امروز در صحبت هایش آب پاکی را به نوعی روی دست جباری ریخت و اعلام کرد که شفر بازیکن 90 دقیقه ای می خواهد .مدیر عامل استقلال در حر ف هایش طعنه بزرگی را به جباری مصدوم زد و به نوعی اعلام کرد که جباری مصدوم است و شفر او را نمی خواهد .

انتهای پیام/

شرط استقلال برای ماندن مجتبی جباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
منم استقلالی خخخخخ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اکبر
۱۹:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
البته پرسپولیسی بودن شمارو رو درک میکنم.
آخرین اخبار