مدیر عامل باشگاه استقلال جزئیات قرارداد سرمربی سابق این تیم را فاش کرد .

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پس از جدایی منصوریان از استقلال شایعاتی در مورد دریافتی این مربی از مدیران آبی پوش به گوش می رسید که در نهایت افتخاری مدیر عامل استقلال در این باره گفت:در هر صورت ما به دنبال جانشین برای منصوریان بودیم و به همین دلیل در این مورد صحبتی انجام نشد.

او ادامه داد:اگر اول مذاکره اطلاع رسانی می کردیم، برای مذاکرات ما مشکل ایجاد می‌شد.در این میان عده‌ای نیز به صندلی استقلال چشم دوخته بودند و در آن فضا نمی شد تصمیم گرفت. قرارداد منصوریان یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که امسال نیز 60 میلیون اضافه شده بود.

افتخاری در مورد جزئیات قرارداد منصوریان بیان کرد:نمی دانم 7 میلیارد از کجا آمده است. منصوریان بعد از استعفا اعلام کرد من پولی از باشگاه نمی‌خواهم و فرزند استقلال هستم. ملکی نیز شاهد این موضوع است. این قضیه 7 میلیارد صحت ندارد. حتی برخی گفتند ما قسط وام او را می دهیم که این مطلب هم درست نیست.

انتهای پیام/

وام میلیاردی منصوریان رد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
پول مگر علف خرسه که به این کچل می دهند . 1260میلیارد میدهند که تیم شان رده اخر جدول بشه ؟؟؟؟؟ همین است که این کچل پول یا مفت گرفته و مجموعه رستورانهای زنجیره ای می زنه و بعدش بی خیال استقلال میشه . بعد هم همه جا میگه که من جون برای استقلال می دهم . مرتیکه خجالت نمی کشه !!!!!!
آخرین اخبار