نایب قهرمان المپیک لندن گفت:دوست دارم به دیدار وزیر ورزش بروم اما 8 ماه است نتوانستم وزیر را ملاقات کنم.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد هفته دوم لیگ دو و میدانی اظهار کرد:خدا را شکر روز گذشته مرحله دوم لیگ باشگاه ها به پایان رسید و من هم توانستم در پرتاب دیسک با رکورد 65:66متر به عنوان نخست برسم و همچنین توانستم رکورد چهار سال اخیرم را بهبود ببخشم.

او ادامه داد:نزدیک به چهار سال بود که نتوانسته بود رکوردی بالای 65 متر به ثبت برسانم و روز شنبه طلسم شکنی کردم.البته ۱۰ روز قبل مسابقات لیگ طلایی را داشتیم که آنجا هم توانستم ۶۵ متر و 28 سانتی متر را پرتاب کنم و از رکوردهایم راضی ام.در این چند وقت بعد از آن همه آسیب‌دیدگی و مصدومیتی که گریبانگیرم شده بود بازگشت خوبی به رقابت ها داشتم، به طوری که 2 بار توانستم در این مدت بالای ۶۵ را پرتاب کنم و امیدوارم مرحله بعدی لیگ هم رکوردم بالاتر از 65 متر شود و پرونده لیگ امسال را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم. 

حدادی درمورد اینکه آیا پاداش قهرمانی‌اش در رقابت های آسیایی را دریافت کرده است یا خیر، عنوان کرد: با وجودی که سایر ورزشکاران پاداش هایشان را دریافت کرده اند اما من هنوز پاداشی نگرفتم. چون در آن مراسمی که پاداش  را دادند من حضور نداشتم. در آن مراسم وزیر هم حضور داشت و من دوست داشتم  تا با وزیر صحبت کنم اما در حال حاضر نزدیک به 8ماه است که نتوانسته ام وزیر ورزش را ملاقات کنم.من چند بار برای دریافت پاداشم به فدراسیون رفتم اما مسئولان به من پاداشی ندادند. شاید می‌خواهند پاداشم را سال آینده با بازی‌های آسیایی یکجا بدهند! احتمال رخ دادن هر چیزی در فدراسیون دو و میدانی وجود دارد.

ملی پوش دو ومیدانی در مورد مبلغ قرارداد پایین ورزشکاران در لیگ دو و میدانی گفت:متاسفانه دو و میدانی در لیگ باشگاهی خیلی مظلوم واقع شده است  و همواره شاهد این هستیم که قرارداد دو و میدانی کاران بسیار پایین است.من فکر می‌کنم ورزشکاران دو و میدانی اگر با باشگاه‌ها صحبت کنند و به تعامل برسند که قراردادهای بیشتری را ببندند و در مسابقات بیشتری شرکت کنند خیلی شرایط برای ورزشکاران بهتر خواهد شد. وقتی ورزشکاران با سالی ۱۰ میلیون یا ۷ میلیون تومان قرارداد می‌بندند، مسئولان باشگاه ها به این نتیجه می رسند با همین مبالغ ورزشکاران را جذب می‌کنند ولی اگر یک یا 2 سال ورزشکار با این مبالغ قرارداد پایین در لیگ شرکت نکند و به جای آن در مسابقات جایزه بزرگ و یا مسابقاتی که جایزه دارند شرکت کند، باشگاه ها مجبور می شوند به سمت دو و میدانی بروند. همچنین شنیده‌ام که قرارداد پینگ‌پنگ بازان حدود ۱۰۰ میلیون تومان است و اما رشته‌ای که در المپیک مدال گرفته است قرارداد ورزشکارانش بسیار پایین است که من فکر می‌کنم فدراسیون باید یک هم فکری کند و با باشگاه‌ها صحبت کنند تا بیشتر هوای ورزشکاران را داشته باشند تا آنها هم بتوانند با آرامش برای کشور عزیزمان در میادین بین المللی مدال آوری کنند.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد استقبال ضعیف تماشاگران از مسابقات لیگ دو و میدانی بیان کرد:این موضوع به مدیریت ورزش به مدیریت رشته دو و میدانی برمی‌گردد. اگر مدیری توانمند باشد می تواند کاری کند تا افراد بیشتری برای دیدن مسابقات لیگ به ورزشگاه بیایند.شما رؤسای فدراسیون‌های دیگر مثل کشتی یا والیبال را ببنید که چقدر تماشاگر به ورزشگاه‌ها می‌رود ولی فکر نکنم رشته دو و میدانی زیاد برای مردم جذاب باشد. به نظر من اگر تبلیغات درستی به وسیله مسئولان شود، ۱۰۰ درصد تماشاگر از مسابقات دو و میدانی استقبال می کنند. البته ورزشگاه آفتاب انقلاب که مسابقات لیگ در آن برگزار می‌شود در منطقه ای از تهران واقع شده که تراکم جمعیت بسیاری دارد و یک تبلیغ کوچک حدود ۱۰ هزار نفر تماشاگر را می‌تواند به این استادیوم بکشاند اما متاسفانه هیچ‌وقت چنین اتفاقی نیفتاده. رکوردهای دو و میدانی زمانی بالا می رود که تماشاچی در استادیوم وجود داشته باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در خصوص مبلغ قراردادش عنوان کرد:‌ مبلغ قرارداد من زیاد نیست و فقط مقداری از مبلغ قرارداد دیگر ورزشکاران بیشتر است و من به خاطر دو و میدانی در لیگ امسال شرکت کرده‌ام.چون مسئولان به من پیشنهاد دادند تا با شرکتم در مسابقات لیگ رونق رقابت ها را دو چندان کنم  اما بعید می دانم که با حضور من هم مسابقات رونق گرفته باشد. البته در لیگ ما اگر بولت هم شرکت کند رونقی ایجاد نمی شود و تا کسی در استادیوم حضور نداشته باشد قبه طور حتم لیگ ما رونق نخواهد گرفت. به خاطر خودم آمدم در لیگ شرکت کردم تا رکوردهایم را ارتقا ده.

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره لیگ دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار