کیهانی گفت: پاداش حدادی نزد ما محفوظ است و فکر می‌کنم در مرحله سوم لیگ دو و میدانی یا مراسمی که حامی مالی فدراسیون برگزار می‌کند پاداش او پرداخت می‌شود.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط مرحله دوم لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز مانند سال های گذشته لیگ دو و میدانی در 3مرحله برگزار می شود و با حضور تیم آسان پرداخت رونق مسابقات 2چندان شده است.البته شرکت تیم هایی مانند نفت تهران،ذوب آهن و عقاب هم در بالا بردن کیفیت مسابقات تاثیر گذار بوده است.

 او ادامه داد: حدود 7 یا 8تیم در لیگ امسال دو و میدانی حضور دارند ولی در برخی از مراحل ممکن است بعضی تیم ها از حضور در این رقابت ها انصراف دهند.به اعتقاد من رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های آسان پرداخت،نفت تهران ،عقاب و ذوب آهن اصفهان است و تقریبا نزدیک به 160 ورزشکار در لیگ شرکت کرده اند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در مورد نارضایتی تفتیان از برنامه های فدراسیون اظهار کرد: از تفتیان دعوت کرده ایم تا به فدراسیون بیاید و نقطه نظراتش را به ما اعلام کند.

کیهانی در ادامه گفت: در حال حاضر تمام ملی پوشان دو و میدانی جذب تیم های نفت تهران، ذوب آهن و آسان پرداخت شده اند. از طرفی ممکن است برخی ورزشکاران نتوانسته باشند نظر مساعد تیم ها را جلب کنند و همین شده است که بدون تیم مانده اند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در ادامه بیان کرد: خوب نیست مسئولان نسبت به ورزش های پایه و مادر بی اعتنا باشند.برایم جای سوال است چه زمانی مسئولان دوست دارند از ورزش پایه و مادر حمایت کنند.با همچین اتفاقاتی هیچ تماشاگر حاضر نمی شود برای دیدن مسابقات لیگ دو و میدانی به ورزشگاه بیاید.اصلی ترین نهادی که می تواند ورزش دو و میدانی را به جامعه معرفی کند رسانه ملی است.همچنین باید سعی کنیم جایگاه دو و میدانی کشورمان را در المپیک و آسیا ارتقا دهیم تا مردم به دو و میدانی علاقه مند شوند.

پاداش احسان نزد ما محفوظ است

کیهانی درباره اینکه چه زمانی پاداش حدادی پرداخت می شود ، بیان کرد: پاداش احسان نزد ما محفوظ است.خوشبختانه جوایز مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا را حامی مالی فدراسیون پرداخت کرد و ما حتی ریالی از جیب به ورزشکارانمان پرداخت نکردیم.بنابراین باید بگویم این مبلغ را باید در مراسم باشکوهی به حدادی پرداخت کنیم.در ضمن نباید زحمات فراوان او را نادیده گرفت به طوری که در این چند وقت اخیر توانسته است به نتایج خوبی دست پیدا کند. فکر کنم در مرحله سوم لیگ دو و میدانی یا مراسمی که حامی مالی فدراسیون برگزار می کند انشاالله پاداش 50 میلون تومانی او را پرداخت می کنیم.باز هم می گویم امیدوارم عنایت رسانه ملی به ورزش دو و میدانی بیشتر شود و ما هم باید کاری کنیم تا با ارتقای جایگاه دو و میدانی کشورمان زمینه آشنایی مردم را با ورزش اول المپیک فراهم کنیم.

سلیقه ای کار نمی کنیم! شایسته سالاری را مدنظر قرار می دهیم

او درپاسخ به این سوال که برخی ورزشکاران معتقدند سازمان تیم های ملی سلیقه ای افراد را برای حضور در مسابقات انتخاب می کنند،گفت: نه خیر چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.دو و میدانی ورزش رکوردی محسوب می شود و جزء معدود رشته هایی است که نظر و سلیقه افراد به هیچ عنوان نمی تواند در انتخاب افراد موثر باشد.موقعی که ورزشکاری دوی 100 متر را در زمان 10:15 ثانیه می دود و یا حدادی که در مسابقه دیروزش در پرتاب دیسک رکورد تحسین بر انگیز 66 متر را پرتاب کرد مگر کسی می تواند از حضور این نفرات در تیم ملی جلوگیری کند.در ضمن خود من هم به عنوان مسئول اصلی دو و میدانی به کسی اجازه نمی دهم سلیقه ای افراد را انتخاب کنند.

ریاست فدراسیون دو و میدانی درباره برنامه اصلی فدراسیون برای حضور در بازی های جاکارتا، پاسخ داد: مهم ترین بازی های ما در سال آینده رقابت های 2018 جاکارتا است.از حالا برنامه هایمان را برای حضوری موفق در این مسابقات آغاز کرده ایم و از روز سه شنبه هم جلسات سازمان تیم های ملی برای این مسابقات تشکیل خواهد شد.

او در باره برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: از اول آبان ماه برنامه های آماده سازی تیم ملی شروع می شود و قصد داریم ورزشکاران را برای حضور در این رقابت ها ساماندهی کنیم.

کیهانی در مورد اینکه آیا ورزشکاری به اردوی برون مرزی اعزام می شود یا خیر،گفت: امکان این موضوع وجود دارد.البته باید بررسی کنیم تا ببینیم ورزشکارانمان به چه چیزهایی نیاز دارند و توان فدراسیون در چه حد است و پس از بررسی این 2موضوع می توان به نتیجه قطعی دست یافت.

حدادی درخواستش را برای جذب مربی خارجی به ما اعلام کرده است

او درباره نیاز حدادی به جذب مربی خارجی برای حضوری موفق در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:او درخواستش را برای جذب مربی خارجی به ما اعلام کرده است و قرار شده روز سه شنبه در جلسه سازمان تیم های ملی نسبت به این موضوع تصمیم گیری کنیم.

مبلغ قرارداد ورزشکاران ملی پوش کشورمان 12 میلیون تومان نیست

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره مبلغ قرارداد پایین ورزشکاران تیم ملی که چیزی بین 10 تا 12 میلیون تومان است، گفت:چنین چیزی صحت ندارد و آن طور که می گویند مبلغ قرارداد ورزشکاران ملی پوش کشورمان 12 میلیون تومان نیست بلکه بیشتر از اینهاست.در ضمن   خدا را شکر احسان حدادی هم  نسبت به سایر ورزشکاران قرارداد بهتری را با تیم آسان پرداخت منعقد کرده است.قرارداد ورزشکاران دو و میدانی بسیار پایین است و انتظار می رود که نظام باشگاه داری از ورزش دو و میدانی حمایت کند.باید بگویم ما قدردان حضور تیم های نفت تهران،ذوب آهن،آسان پرداخت و عقاب هستیم و به اعتقاد من این مبالغ نمی تواند چندان خوشایند ورزشکاران کشورمان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۸:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
گفته محفوظه نگفته که میدیم بهش
آخرین اخبار