۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب ۳۰۰ پروژه هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: 600 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون‌شهری اردبیل در قالب 300 پروژه هزینه می‌شود که در این طرح برای 600 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود، تصریح کرد:‌ بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه راهداری و حمل و نقل یکی از اولویت‌ها و برنامه‌ها بوده که تلاش می‌کنیم با ایجاد بسترهای لازم در این حوزه گام‌های اساسی را برداریم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل افزود:‌ برای نوسازی ناوگان درون استانی نیز 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و برای 50 نفر در این زمین اشتغالزایی می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با جذب هر چه بیشتر اعتبارات اختصاصی به هدفگذاری تعیین‌شده در این حوزه دست یابیم.

رحمتی در ادامه با اشاره به ثبت هفت میلیون تردد در 6 ماهه نخست امسال در مبادی ورودی و خروجی استان بیان کرد:  میزان تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان که توسط 60 سامانه تردد شمار ثبت شده بیش از 50 میلیون تردد است.

 

انتهای پیام/ع

نوسازی ناوگان حمل و نقل اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.