مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رشادت‌های سپاه مثال زدنی است/آمریکا دست از دشمنی با ما برنمی‌دارد

استاندار تهران گفت: سپاه در 8سال جنگ تحمیلی یکی از ستون‌های اصلی مقابله با اشغالگران بود و در مقابل آنان ایستاد و مقاومت کرد.

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های ترامپ علیه سپاه پاسداران و طرح قرار دادن نام آن در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: از آمریکا هیچ کاری بعید نیست و اگر چنین اقدامی انجام دهد قطعا خودش ضرر می‌کند  و مردم شناخت بیشتری نسبت به آمریکا پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: کمک‌های مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه و عراق در مبارزه با داعش، تاثیر به سزایی داشت، اگر آمریکا راست می‌گوید که با تروریست مخالف است باید از سپاه قدردانی و تشکر کند نه اینکه نام او را در لیست تروریستی قرار دهد.

مقیمی گفت: آمریکا دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد و هرکاری بتواند علیه‌مان انجام می‌دهد، این دشمنی عمیقی است که با انقلاب اسلامی دارد.

استاندار تهران خدمات سپاه را گسترده ومثال زدنی عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی  یکی از ستون‌های اصلی مقابله با اشغالگران بود و در مقابل آنان ایستاد و  مقاومت کرد.

وی تاکید کرد: بسیج نیروهای مردمی، انتظامی و کمک سپاه پاسداران موجب شد تا قسمت‌هایی از کشور که به اشغال عراق درآمده بود، پس گرفته شود، بنابراین خدمات و رشادت‌های سپاه در جنگ مثال زدنی است و همه  به آن اذعان دارند.

مقیمی خاطر نشان کرد: مردم خاطرات خوبی از حضور نیروهای سپاه در جبهه ‌ دارند و از سپاه به عنوان نیرویی قدرتمند که برای تمامیت ارضی کشور تلاش کرده است، نام می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار