طاهره خانه زرین بانوی جودوکار قم بر سکوی سوم وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان ایران ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های جودو بانوان قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در استان تهران در حال پیگیری است که در اولین روز از این پیکارها تیم هیئت استان قم موفق به کسب یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی در رده سنی نوجوانان شد.

در وزن منهای 57 کیلوگرم 21 شرکت‌کننده حضور داشتند و طاهره خانه زرین نوجوان جودوکار قم در ابتدا مقابل جودوکاری از استان کردستان به میدان رفت و چنان کار سختی در پیش نداشت و کمتر از سه ثانیه حریف خود با ضربه‌فنی بدرقه کرد.

خانه زرین در مبارزه دوم خود با نماینده‌ استان خراسان رضوی روبرو شد که در پایان این مبارزه نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد این پیکارها شد که بر این اساس ابتدا جودو کاری از استان همدان را از پیش رو برداشت.

چهارمین دیدار جودوکار نوجوان قم در این رقابت‌ها که دومین مبارزه وی در مرحله شانس مجدد بود با رقیبی از استان یزد روبرو شد که عبور از سد این جودوکار وی را راهی دیدار مرحله رده‌بندی و سوم مشترک کرد.

جودوکاری از استان سمنان بر نماینده استان قم غلبه کرد تا وی با قبول شکست تاتمی را ترک کند و گردن‌آویز برنز این مسابقات از آن بانوی جودوکار نوجوان قم شود.

فاطمه صدری دیگر جودوکار قم در وزن 48 کیلو پنجم شد، وی تا یک‌قدمی مدال پیش رفت و فرصت آن را داشت تا با مدال از این مسابقات خارج شود.

هدایت تیم جودو بانوان استان قم در این رقابت‌ها بر عهده سیما شاهزاده ‍حمزه است.

انتهای پیام/ح

بانوی جودوکار قمی به مدال برنز دست‌یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.