رئيس هیئت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از موفقيت جودوكاران قم در كسب پنج نشان طلا و برنز پيكارهای قهرمانی پيشكسوتان كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ متقی،رئيس هیئت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش امسال شاهد برگزاری ششمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور تعداد 300 جودوکار از سراسر کشور بودیم.

وی افزود: این دوره از مسابقات با معرفی نفرات برتر هر رده سنی در حالی به پایان رسید که جودوکاران قم نیز در اوزان و گروه‌های مختلف سنی به این پیکارها اعزام شدند و در پایان موفق به کسب پنج مدال شامل یک نشان طلا و چهار مدال با ارزش برنز شدند.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم عنوان کرد: استقبال از این دوره پیکارهای جودو پیشکسوتان کشور کم نظیر بود و جودوکاران در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز 6 رده سنی به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

متقی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال، 55 تا 59 سال، 60 تا 64 سال و 65 تا 69 سال به انجام رسید و برای تیم قم علیرضا بوستان‌افروز مدال طلا کسب کرد و سعید بیت‌سیاح، سیدوحید رضویان، رضا زیبایی و سعید علیزاده به مدال برنز دست یافتند.

وی بیان کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی 30 تا 34 سال این رقابت‌ها سعید بیت‌سیاح نماینده قم بود که بعد از محمد حسین کارگری از فارس و محمدمهدی کرمی از تهران بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد و برنز گرفت تا نخستین مدال‌آور تیم قم باشد.

رئيس هیئت‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان افزود: در همین رده سنی و در وزن منهای 100 کیلوگرم علیرضا بوستان‌افروز دومین نماینده مدال‌آور قم بود و با شکست تمامی حریفان خود مجوز حضور در فینال را کسب کرد و در دیدار نهایی با غلبه بر مهدی فتحی از سمنان بر سکوی قهرمانی ایستاد و طلا گرفت.

متقی یاد آور شد: در رده سنی 35 تا 39 سال و در وزن منهای 66 کیلوگرم سیدوحید رضویان، در رده سنی 40 تا 44 سال و در وزن منهای 73 کیلوگرم رضا زیبایی و در وزن منهای 100 کیلوگرم سعید علیزاده به مدال برنز مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور رسیدند.

انتهای پیام/ش

یک طلا و چهار برنز حاصل تلاش جودوکاران قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار