مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت:امروز بسیج رسانه فرصتی ایجاد کرده تاباهم افزایی بتوانیم در جهت بصیرت بخشی و روشنایی نگاه و اندیشه رسانه ای گام برداریم.

حسن موحد مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در نشست هم اندیشی با رییس باشگاه خبرنگاران استان کرمانشاه گفت:بسیج رسانه افتخار دارد در خیمه عاشورایی در ایام محرم با همدلی عاشوراییان رسانه ای با توجه به دستاوردهای انقلاب و فرمامین مقام معظم رهبری یک گفتمان رسانه ای به وجود آورد.

بسیج رسانه  در جهت بصیرت بخشی گام برمی دارد

 مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه  ادامه داد: در دنیای امروز یک دستگاه عظیم تبلیغاتی رسانه ای وجود دارد که هر آنچه در جهت منافع خود باشد را با تمام قدرت پوشش می دهد و با شخصیت سازی سعی در نشر افکار منفعت طلبانه خویش دارند.

موحد گفت:اتفاقی که در سوریه، یمن، لیبی و عراق رخ داد نقش رسانه ها ی دستگاه استکبار ، جبهه مردم بی گناه را به شکل دیگر منعکس می کند و عمکلرد ظالمین را بزک می نماید که در این بین سکوت رسانه ای ایجاد می شود.

وی گفت: در نظام تفکر بسیج انسان های انقلابی پرورش یافته اند که برخاسته از نگاه امام راحل (ره) است و باید در کنار مظلومین نقاب را از چهره دشمنان برداریم.

 

انتهای پیام/ز

باید در کنار مظلومین نقاب را از چهره دشمنان برداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.