هر گونه خدمت و انتسابی که برای امام رضا(ع) و زائرین عزیز مشهد مقدس باشد یک سعادت و توفیق است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: هر گونه خدمت و انتسابی که برای امام رضا(ع) و زائرین عزیز مشهد مقدس باشد یک سعادت و توفیق است و بدون شک لیست افرادی که در این جهت فعالیت دارند به ثبت خواهد رسید.

اسداله رازانی افزود:امیدواریم همگی ما این افتخار خدمتگزاری به استان مقدس حضرت رضا(ع) را داشته باشیم و هر گونه همراهی و همکاری که از سوی مدیریت ارشد استان لازم باشد با کمال افتخار انجام خواهد شد.

رازانی ادامه داد: قرآن کریم،نهج البلاغه و زندگی ائمه اطهار همه معجزه هستند و خود کربلا هم که برای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اتفاق افتاد یک معجزه است.

وی بیان داشت: امروزه مردم در سراسر جهان برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس سفر می کنند و حداقل 20 میلیون نفر از مردم کشور در سال به این شهر سفر می کنند و به جهت وجود بابرکت این امام همام زائرین به شکل مناسبی اقامت پیدا می کنند و پذیرایی می شوند.

رازانی گفت: تاکنون 8 کارگروه جهادی در بخش های مختلف فرهنگی، وقف، اطعام، بهداشت، کارآفرینی و اشتغال و خواهران رضوی در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تشکیل شده و هرکدام از کارگروه ها به وظایف خود می پردازند.

حسن موحد افزود: با ایجاد دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان ها این ظرفیت ایجاد شده که نسبت سهیمه نویسی و اعزام برای زائرین اقدام شود.

وی از افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در سال آینده خبر داد و گفت: برای افتتاح این دفتر به صورت رسمی برنامه های مفصل جهت حضور گسترده مردم تدوین کرده ایم و در نظر داریم که یک برنامه افتتاح در شان ارادات ورزی مردم به امام رضا(ع) داشته باشیم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.