اسحاقی از کسب ۶ مدال توسط ورزشکاران قمی در پایان لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  محمد رضا اسحاقی ،دبیر هیئت دو و میدانی قم، گفت: پرونده رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در مرحله دوم یکشنبه شب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران بسته شد و سهم دو و میدانی کاران قمی در این مرحله کسب ۶ مدال بود.

وی افزود: پس از این نمایندگان قم در روز نخست این مسابقات موفق به کسب ۳ مدال شدند، ادامه این مسابقات روز یکشنبه در تهران به انجام رسید و این بار، تیم دو و میدانی قم در یک ماده پرشی و ۲ ماده سرعتی و امدادی صاحب مدال شد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: نکته جالب در مورد مدال‌های کسب شده توسط دو و میدانی کاران استان قم، بازگشت محسن ربانی قهرمان برجسته پرش با نیزه ایران به میادین در این مسابقات بود به طوری که ربانی که سابقه کسب مدال‌های آسیایی برای ورزش قم دارد پس از مدت‌ها در این مسابقات به میدان رفت.

اسحاقی بیان داشت: ربانی در ترکیب تیم آسان پرداخت با پرشی با ارتفاع ۴ متر و ۲۰ سانتی متر و با اختلاف ۶۰ سانتی متری نسبت به محمد بنی آدم، پرنده و قهرمان فعلی ایران، در رده دوم قرار گرفت و نشان داد حتی در روزهای دور از مسابقه نیز توانایی رقابت با ورزشکاران فعال و کنونی این رشته را دارد.

وی عنوان کرد: رضا ملک پور دو و میدانی کار قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع دومین مرحله از لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم نفت تهران با زمان ۵۳ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه صاحب عنوان سوم شد در حالی که این ورزشکار در مسابقات ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز در ترکیب تیم نفت، با درخشش در چوب آخر توانست زمینه ساز کسب مدال طلا برای خود و تیمش شود.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی قم علاوه بر این ۳ طلا، نقره و برنز در روز نخست این مسابقات در مواد پرش سه گام، ۱۱۰ متر با مانع و پرتاب وزنه نیز در قالب تیم‌های مختلف شامل آسان پرداخت، نفت، مقاومت و ذوب آهن صاحب مدال شده بود.

انتهای پیام/ح

 دو و میدانی کاران قم با ۶ مدال به کار خود در لیگ پایان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار