فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: مشکل عدم روشنایی معابر در شهرک مسکن مهر ،جنب اداره غله جیرفت به زودی برطرف می‌شود.

چراغ‌ روشنایی معابر در شهرک مسکن مهر جیرفت نصب خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت شب گذشته در دیدار با مردم این شهرستان که با حضور معاونین، رؤسای پلیس های تخصصی و رؤسای کلانتری های 11 و 12 جیرفت بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد بلال، شهرک مسکن مهر جنب اداره غله برگزار شد،گفت: دینداری و حضور مردم در مجالس دینی و مذهبی موجب افزایش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار با مشارکت مردم و تعامل دستگاه های اجرایی ایجاد می شود و در این راستا تلاش کارکنان انتظامی با حفظ آن جلوه گر می شود.

سرهنگ ماشاالله ملائی افزود: توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) گره گشای کارهاست و خالی شدن مساجد باعث می شود که زندان‌ها پر شوند زیرا دوری کردن از این اماکن مقدس است که امروز جامعه ما را دچار معضلات و آسیب های اجتماعی کرده است.

همچنین در ادامه ساکنین محل گلایه های خود از سرقتهای خرد، عدم روشنایی کافی معابر، خروجی نامناسب شهرک به بلوار اصلی، مشکلات مجتمع های مسکن مهر و... را بیان کردند و فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در این خصوص افزود: آن بخش از مشکلات و گلایه هایی که مربوط به پلیس است از همه همکارانم در کلانتری‌ها و پلیسهای تخصصی می خواهم با جدیت بیشتر نسبت به رفع دغدغه ها و نگرانی های شهروندان تلاش کنند .

ملائی در رابطه با مشکل خروجی نامناسب شهرک به بلوار اصلی گفت: به زودی و با همکاری شهرداری این خروجی اصلاح خواهد شد.

در رابطه با عدم روشنایی کافی معابر گفت : چون روشنایی معابر در حفظ و احساس امنیت شهروندان تاثیرگذار است از طریق فرماندار محترم و اداره برق حتما پیگیری جدی انجام خواهد شد.

سرهنگ ماشاالله ملائی در پایان گفت: طبق قانون تملک آپارتمان ها، کلیه مجتمع های مسکونی بالای 10 واحد حتما باید نسبت به تعیین هیئت مدیره و مدیر ساختمان و گماردن نگهبان اقدام کنند و از شهروندان ساکن این شهرک خواستار شد برای تامین امنیت مطلوب با همکاری و همراهی هم در این زمینه اقدامی اساسی انجام دهند.


انتهای پیام/س

 

مشکلات  روشنایی معابر در شهرک مسکن مهر جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار