استاندار لرستان از پروژه پرماجرای زیرگذر بهارستان در شهر خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی صبح یکشنبه به همراه شهردار مرکز لرستان به بازدید از طرح های عمران شهری خرم آباد رفت تا از نزدیک با روند اجرا و تکمیل آنها آشنا شود.

بازدید ازطرح زیرگذر بهارستان یکی از این طرح ها بود تا استاندار لرستان از آن بازدید کند تا ضمن بررسی وضعیت طرح اقدامات لازم را برای تعیین تکلیف این زیرگذر نیمه تمام در سطح شهر خرم آباد انجام دهد.

بنابر این گزارش، از ابتدای عملیات اجرایی زیرگذر بهارستان که به گفته مسئولان بدون قرارداد رسمی و تنها با قول و قرارهای شفاهی میان مسئولان استانداری و شهرداری آغازشده است، شاهد وقفه‌های طولانی در پیشرفت کار بوده‌ایم و تاکنون تنها اقدام عملی در این پروژه موضوع خاک‌برداری محل احداث پروژه بوده است.

قرارداد زیرگذر بهارستان با رایزنی و همکاری استانداری لرستان، شهرداری خرم‌آباد و قرارگاه خاتم منعقد شد و استانداری لرستان تأمین بالغ‌بر ۵۰ درصد اعتبار طرح را متقبل و متعهد شد و در نهایت پس از انجام عملیات خاک‌برداری طرح و با گذشت مدت زمانی، از این طرح جدا شد و اعتباری را که قول داده بود به طرح اختصاص نداد.

بازدیداستاندار لرستان از طرح زیرگذر بهارستان در خرم آباد

در ادامه بازدید از سایر پروژه های عمران شهری خرم آباد شامل ترمینال مسافر بری، پارک بزرگ مینیاتوری شاهپوری خرم‌آباد، کتابخانه مرکزی خرم آباد از دیگر برنامه ای استاندار لرستان طی امروز بود.

انتهای پیام/د

استاندار لرستان به بازدید از زیرگذر «بهارستان» رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.