مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان طی حکمی عطا حسن پور را به عنوان مسئول گنجینه آب و امور گردشگری این شرکت انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛در این حکم آمده است: با توجه به تجارب ارزشمند شما به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت مسئول گنجینه آب استان لرستان تعیین می‌شوید تا وفق ضوابط و مقررات وظایف محوله را زیر نظر اینجانب انجام دهید توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

عطا حسن پور از پژوهشگران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لرستان و دانش آموخته دکتری باستان شناسی است که به منظور پژوهش در زمینه شناسایی و مطالعه گنجینه آب استان به صورت مامور با شرکت آب منطقه ای فعالیت می‌نماید.

وی از ابتدای دهه ۸۰ به عنوان مدیر ثبت آثار و پژوهش در اداره کل میراث فرهنگی لرستان مشغول و تا کنون بیش از ۲۰ مورد سرپرستی طرح های بررسی- شناسایی و کاوش‌های باستان شناسی را بر عهده داشته است.

از وی تالیفات متعددی به همراه بیش از ۵۰ عنوان مقاله با رتبه ISI، علمی - پژوهشی و علمی - تخصصی در مجلات و کنفرانس‌های بین المللی و داخلی به چاپ رسیده است.

حسن پور در ۵ سال گذشته مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان و همچنین مدیر پایگاه پل‌های تاریخی استان بوده است.

انتهای پیام/د

عطا حسن پور،مسئول گنجینه آب و امور گردشگری شرکت آب منطقه‌ای لرستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
چرابعضی از افراد درروستای دره تخت از مردم که زیر درخهای کف بستر رودخانه درحین استراحت پول می گیرن چه کسی وکه باید این موضوع رسیدگی کنن چند بارم گژارش شده