مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان، نخستین جشنواره تئاتر استانی روح‌الله را در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی برگزار می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان، با هدف اشاعه و ترویج اندیشه حضرت امام خمینی(س) و همچنین گرامیداشت پدیدآورندگان و تولیدکنندگان آثار هنری، نخستین جشنواره تئاتر استانی روح‌الله را در سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی برگزار می‌کند و برای نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی روح الله هم تدارک دیده است.

موضوع جشنواره امام خمینی(ره) است و هنرمندان مجاز هستند علاوه بر پرداخت مستقیم به شخصیت امام، به سایر موضوعات مرتبط با اندیشه‌ها و آثار آن بزرگوار از جمله: امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی، امام و تقریب مذاهب و اقلیت‌های دینی، سبک زندگی، روحیه شاعرانه و عواطف خانوادگی، آزادگی، آزادی، صلح، اندیشه‌های حکومتی، مردم‌سالاری، ساده زیستی، اعتدال، اخلاق، کرامت انسانی، عدالت، عبادت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و موضوعات مشابه اقدام به ارسال اثر نمایند.

شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است و تکمیل فرم مشخصات کارگردان همراه با مجوز مکتوب نویسنده الزامی است.

هنرمندان جهت استفاده از منابع مکتوب می‌توانند از آثار موجود در کتابخانه تخصصی نگارستان حضرت امام خمینی(س) و پرتال امام خمینی(س) به آدرس imam-khomeini.ir  استفاده کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره با مراجعه به آدرس imam-khomeini-isf.ir ضمن تکمیل فرم تقاضا و چکیده سوابق و عکس کارگردان، خلاصه نمایشنامه همراه با فایل  pdf و word نمایشنامه خود را بار‌گزاری کنند.

متقاضیان شرکت در جشنواره نمایشنامه خوانی، اجرای ضبط شده خود را بر روی لوح فشرده با  فرمت MPG4  همراه با کد رهگیری ثبت‌نام در سایت به آدرس دبیرخانه  جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله قرار است از ابتدای بهمن‌ماه برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.