مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: ما با نصب یک پوشش نانو الیاف بر روی فیلتر شرایطی را فراهم می‌آوریم که ذرات ریزتری از فیلتر‌ها جذب شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دهمین دوره از جشنواره دستاورد‌های نانو فناوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. در همین راستا به معرفی این محصولات نانویی می‌پردازیم.

مدیر یک شرکت دانش بنیان در خصوص تولید یک محصول نانویی گفت: کار اصلی ما تولید فیلتر‌های صنعتی است. فعالیتی که ما انجام می‌دهیم به این صورت است که با یک نصب یک پوشش نانو الیاف بر روی فیلتر باعث می‌شویم که ذرات ریز تری از فیلتر‌ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: خدمات دیگری از فیلتر‌ها را ارائه می‌دهیم تا بازدهی بیشتری داشته باشد و ذرات بیشتری را به خود جذب کند تا در محیط‌های مختلف چه مرطوب و چه با حرارت مقاوم باشد.

رئیس این شرکت در خصوص ارائه دیگر محصولات گفت: تعدادی ماسک‌ نانویی تولید کرده‌ایم که می‌تواند غبار‌هایی حتی تا ۲۰۰ نانو متر را جذب کند.

وی در خصوص اقداماتی که از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور نسبت به شرکت‌های دانش بنیان انجام گرفته است اظهار کرد: شرکت ما دانش بنیان و زیر مجموعه دانشکاه امیرکبیر است معاونت کمک‌های بسیار خوبی را برای ما انجام داده است طبیعی است که مشکلاتی وجود داشته باشد برای مثال در بحث معافیت مالیاتی کارگروه و سازمان مالیاتی هماهنگی انجام شده است، اما ممیزاتی در این راستا وجود دارد گاهی اوقات در تدوین برنامه‌ها اشتباهاتی انجام می‌گیرد.


انتهای پیام/

 

تولید محصولات نانویی در شرکت‌های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار