فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان گفت: اگر شهادت شهید حججی در جهان انقلاب ایجاد می‌کند برگرفته از فرهنگی است که شهیدهمدانی‌ها ایجاد می‌کردند.

شهیدهمدانی اسوه شهیدان مدافع حرم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید همداتی اظهار کرد: شهید برزگوار حاج حسین همدانی با خدای خود و با رهبر و امام خود صادقانه پیمان بست و همین صدق و صفای وجود ایشان بود که  باعث شد با حضور مردم مراسم تشیع با شکوهی  برای ایشان رقم بخورد.

 وی  با اشاره به  شخصیت بزرگ شهید همدانی خاطر نشان کرد: سردار حاج حسین همدانی مجاهد بزرگی بود که بیش از  40 سال در راه حق مجاهدت کرد و ذره ای از صراط مستقیم کناره نگرقت.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه شهید همدانی افراد پیشرو در دوران دفاع مقدس بود افزود: شهید همدانی در سختی‌ها جزو نیروهایی بود که اولین نفر در منطقه حضور پیدا می‌کرد و دوران دفاع مقدس از رشادت های این شهید بزرگوار لبریز است.

 سردار مجیدی  با بیان اینکه امروز گرد هم جمع شدیم تا راه شهید همدانی  و فرهنگ شهید و شهادت  را بازگو کنیم بیان کرد: شهید بزرگوار حاج حسین همدانی  بصیرت بالایی   در وجود خود داشتند که خود  در فتنه 88 خود را نشان داد و در  دفاع از حرم حضرت زینب(س) به صورت مصداق بازر و عینی خود را بروز و ظهور داد.

وی با یبان اینکه  برای شهید همدانی فرقی نمی‌کرد که در کجا به وظیفه دفاع و مجاهدت بپردازد و همواره در صحنه بود، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم استمرار راه و هدف شهید همدانی را در راهش برای مردم بازگو کنیم.

انتهای پیام/ص.ف

شهید همدانی اسوه شهیدان مدافع حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.