مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: سردار همدانی با شجاعت خودافتخار و عزت را برای کشور به ارمغان آورد.

سردار همدانی سند افتخار و عزت همدان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید همدانی گفت: در کربلا دو نمونه سردار حضور داشت، یکی سردارانی که در آنجا جان دادند و دیگری سردارانی مانند امام سجاد و حضرت زینب که پیام را به جهانیان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی انقلاب را به سمت رستگاری هدایت می‌کنند، افزود:. ما همه چیز خود را مدیون امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستیم.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه شهید همدانی از مجاهدین راه حق بود گفت: این شهید والا مقام ستون بزرگی برای انقلاب ، اسلام و دفاع مقدس بود.

سردار اسدی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند هر آنچه داریم از محرم و صفر است، افزود: این فرهنگ را باید بشناسیم؛ قریب به چهل سال است در میدان جنگ حق علیه باطل حضور داریم و در این راه ثابت‌قدم مانده ایم.

وی با بیان اینکه تمام استکبار جهانی درباره حقیقت اسلام ناب محمدی احساس خطر می کنند و در این راه انواع توطئه‌ها را علیه ما برنامه ریزی می کنند ادامه داد: از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، تمام کشورهای استکباری بسیج شدند تا در مقابل ایران بایستند.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: مردم دارالمومنین همدان انسان‌هایی شریف هستند که راهی جبهه شدند و مقاومت کردند و در تمام دوران ایران اسلامی همواره حضور دارند و پای انقلاب هستند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه تلاش علما و مادران و همسران سبب شد جبهه حق پیروز شود، عنوان کرد: در روزهای اول جنگ برای ما روزشماری می‌کردند که انقلاب تمام است، آنها می‌گفتند «آخوند نمی تواند حکومت کند» اگر می دانستند این طور امام در مقابل این‌ها می‌ایستد قطعا هواپیمای امام را منهدم می‌کردند.

وی با بیان اینکه در آن عصر، کل کره زمین به دو قسمت شرق و غرب تقسیم شده بود و از یک طرف شوروی و از طرف دیگری آمریکا در راس شرق و غرب بودند، گفت: برخی در آن زمان می‌گفتند دوران دینداری به پایان رسیده است؛اما انقلاب اسلامی تمام معادلات را بر هم زد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه کسانی که می‌گفتند دین به پایان رسیده امروز می‌بینند اسلام دشمنان را به خاک مذلت کشانده است، تصریح کرد: سربازانی مانند حاج حسین‌ها و حاج احمدها برای رسیدن به تداوم این هدف در میدان باشند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه امروز به لطف خداوند و راهنمایی ولی فقیه خط مقدم جبهه مقاومت به مدیترانه رسیده است، تصریح کرد: همه استکبار جمع شدند و گفتند بشار اسد نباید بماند؛ اما ما باید بشار اسد را بشناسیم و بدانیم شهیدهمدانی از چه کسی دفاع کرد.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطر نشان کرد: در جنگ 33 روزه بشاراسد دستور داد مرزها را باز کنید و هر کسی از لبنان می‌خواهد وارد سوریه شود او را راه دهید و به آنها خدمت‌رسانی کنید، بعد از جنگ 33 روزه بشاراسد رسما در تلویزیون از کسانی که به سوریه آمده بودند عذرخواهی کرد که به خوبی خدمت‌رسانی نکرده‌ایم.

سردار اسدی اظهار کرد: اگر ما به عراق و سوریه نمی‌رفتیم و اگر مدافعان حرم نبودند این انفجارها در یمن و عراق در تهران و همدان و تبریز اتفاق می‌افتاد، بنابراین باید همواره قدردان مدفعان حرم باشیم که برای ما امنیت آوردند.

وی شهید همدانی را سند افتخار مردم همدان دانست و گفت: همدانی‌ها باید به چنین فردی که اهل تقوا و نماز شب بود بایدافتخار کنند.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: حاج حسینی همدانی شخصیتی همچون حبیب ابن مظاهر برای رهبر انقلاب بودند.

سردار اسدی خاطر نشان کرد: قدرت شهدا به اندازه همت بزرگشان بود و جایگاه والای آنان امروز نشان دهنده شهامت و اقتدار آنان است.

در این مراسم مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء، نمایندگان استان و خانواده شهدا حضور دارند.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری مراسم سالگرد شهید همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.