سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی جلسه امروز صبح این فراکسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه تشریح کرد.

توضیحات نوبخت درباره بودجه سال 97 در جلسه فراکسیون مستقلان ولاییمهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز صبح این فراکسیون با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ابتدا نمایندگان درباره مشکلات و مباحث مربوط به مناطق و حوزه‌های انتخابیه خود مسائلی را بیان کردند.

وی ادامه داد: پرداخت نشدن مطالبات گندم‌کاران و همچنین مطالبات مربوط به اتفاقات حوادث غیر مترقبه موجب نگرانی مردم شده و آن‌ها را در حال بلاتکلیفی قرار داده است.

لاهوتی تأکید کرد: امضای موافقت‌نامه‌های پروژه‌های عمرانی هم با توجه به گذشت چند ماه از سال جدید یکی دیگر از نگرانی های نمایندگان بود زیرا این پروژه‌ها هنوز امضا نشده اند و دولت بیشتر به هزینه‌های جاری پرداخته است تا تکمیل پروژه‌های عمرانی.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به اظهارات نوبخت در این جلسه گفت: وی اظهار کرد 29 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی تخفیف داده شده، و 12 هزار میلیارد تومان از 15 هزار میلیارد تومان پول مطالبات گندم‌کاران هم تاکنون پرداخت شده است.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: نوبخت مطالبات را هم در مورد تاریخ ارائه بودجه سال 97 اظهار کرد و گفت: دولت می‌خواهد ابتکار بیشتری را برای اجرایی شدن بودجه انجام دهد زیرا همیشه تنها حدود 50 درصد از بودجه سالانه اجرایی می‌شود.

لاهوتی خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود زمان جلسه نیمه کاره ماند و قرار شد هفته آینده جلسه فراکسیون مستقلان ولایی در دفتر نوبخت برگزار شود.

انتهای پیام/

حضور نوبخت در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار