فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، خدمت به مردم را مایه افتخار این نیرو بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده امروز شنبه ۱۵ مهر ۹۶ در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، خدمت به مردم را مایه افتخار دانست و گفت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه و برخورد با متخلفین از وظایف و اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای تحکیم هر چه بیشتر تعامل شهروندان با نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت تلاش خواهد کرد.

غلامزاده با بیان اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی یکی از تاثیرگذارترین ارگان‌ها در کشور است، اضافه کرد: بایستی در هفته نیروی انتظامی با تعاملات بیش از پیش، چهره مقتدر توأم با رأفت پلیس به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: الگو برداری از نهضت عاشورا می‌تواند ما را در انجام مأموریت ها، نشان دادن توانمندی و قابلیت‌ها جهت برقراری نظم و آرامش یاری کند و این امر مهم با خدمات انتظامی مضاعف همراه با روحیه مردم مداری و جامعه محوری محقق می‌شود.

غلامزاده با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز و تابستان در چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران نیروی انتظامی در حوزه امنیت و کنترل ترافیک عملکرد خوبی داشتند و این استان در این زمینه جزء استان‌های برتر معرفی گردید.

وی افزود: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و پاکسازی نقاط آلوده، مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با مفاسد اخلاقی، رصد و کنترل فضای مجازی و کنترل مسائل ترافیک و کاهش تصادفات از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و کارکنان فعال فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

۱۴ تا ۲۰ مهرماه به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نامگذاری شده و شعار امسال برنامه‌های این هفته «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» است.

انتهای پیام/ن

ایجاد نظم و امنیت در جامعه از اولویت‌های نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار