نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت در حوزه امنیت و آرامش جامعه، افتخاری ارزشمند برای نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز شنبه ۱۵ مهر ۹۶ در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی)، کشور و مردم ما در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای تأمین امنیت کشور هزینه‌های زیادی شده است و این موضوع باید برای مردم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به جایگاه ویژه و موقعیت استراتژیک و تأثیرگذار ایران در منطقه و جهان افزود: امروزه دشمنان با ناامیدی در اعمال تحریم‌ها و تهدیدات مختلف علیه جمهوری اسلامی، در تلاشند تا با تغییر افکار و عقاید، ملت بزرگ ما را از اخلاقیات، معنویات و باور‌های دینی دور سازند که تاکنون با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، در برابر اقتدار، عظمت و صلابت ایران اسلامی به زانو در آمده اند.

نکونام گفت: در حال حاضر اقتدار نیرو‌های مسلح کشور در کنار نیرو‌های افتخار آفرین ناجا، لرزه بر تن دشمنان می‌افکند.

وی ادامه داد: نیرو‌های انتظامی بدون هیچ چشمداشتی در برقراری نظم و امنیت به عنوان یکی از اصول زیر بنایی و زیر ساختی جامعه سالم، از خود گذشتگی می‌کنند و در لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری پیشتازند که این از مصادیق جهاد فی سبیل الله به شمار می‌رود.

۱۴ تا ۲۰ مهرماه به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نامگذاری شده و شعار امسال برنامه‌های این هفته «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» است.

انتهای پیام/ن

کشور و مردم ایران در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار