موسسات خدماتی و حفاظتی گامی برای تحقق توسعه امنیت پایدار با مشارکت های مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگبری فرماندهی انتظامی مازندران راه اندازی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی را گامی در راستای  استفاده از مشارکت های مردمی در ایجاد امنیتی پایدار برشمرد.

وی گفت: توسعه روز افزون و رشد فزاینده جمعیت همراه با تنوع عوامل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شرایط اجتماعی پیچیده ای را رقم زده است  که بعضا زمینه ارتکاب جرائم را در اجتماع فراهم می آورد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی بعنوان متولی نظم و امنیت باید از مشارکت و انرژی بالقوه مردم در ایجاد امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه استفاده کند، افزود: رویکرد پلیس در ایجاد امنیت پایدار مبتنی بر جامعه محوری و استفاده از نقش ارزنده مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی است.

سرهنگ گنجیان مقدم گفت: موسسات خدماتی حفاظتی و مراقبتی انتظام در مازندران فعالیت با در اختار داشتن کارشناسانی مجرب و ورزیده برای ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و پیشگیری از وقوع جرائم شروع به فعالیت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران ارتقاء ظرفیت و توان ناجا در پیشگیری از وقوع جرائم و ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی به مردم، تقویت امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم با بهره گیری از تجهیزات و فناوری های نوین و نیروی مردمی ، گسترش حضور عوامل حفاظتی و مراقبتی با بهره گیری از افسران مجرب وپیشکسوت نیرو های مسلح را از اهداف تشکیل این موسسات عنوان کرد.

وی ایجاد اشتغال و استفاده از امکانات بالقوه موجود در جامعه و جلب مشارکت مردم در برقراری امنیت عمومی، تعامل با عوامل انتظامی برای ایجاد محیطی امن برای کسبه و صنعتگران و فضای تفریحی مطمئن بالاخص دریا و جنگل برای آحاد مردم و بهره گیری از ظرفیت های بخش غیر دولتی در بخشی از امور اجرایی خدمات انتظامی  را از دیگر اهداف تشکیل این موسسات برشمرد.

انتهای پیام/ م

تاسیس موسسات خدماتی و حفاظتی گامی برای توسعه امنیت پایدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار