مدیرکل حج و زیارت استان ایلام از زائران اربعین خواست اخذ ویزا و گذرنامه شرکت در همایش بزرگ اربعین را به‌روزهای آخر موکول نکنند.

آمادگی 8 دفتر زیارتی در ایلام برای صدور روادید اربعین

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهدی حیدری بیان کرد: زائران اخذ ویزا و گذرنامه‌ی شرکت در همایش بزرگ اربعین را به‌روزهای آخر موکول نکنند و از هم‌اکنون به فکر گرفتن روادید قانونی باشند.

وی بابیان اینکه 8 دفتر در سطح استان وظیفه‌ی اخذ روادید قانونی برای زائران اربعین بر عهده‌دارند، اضافه کرد: ۶ دفتر در ایلام، یک دفتر در مهران و یک دفتر در دهلران مستقر هستند.

حیدری با تأکید بر اینکه هزینه ویزا ۴۰ دلار است، ادامه داد: هیچ الزامی در دریافت ویزای گروهی نیست و زائران می‌توانند انفرادی ویزا بگیرند و در همایش بزرگ اربعین شرکت کنند.

وی اظهارکرد: حج و زیارت استان ایلام با همکاری کامل با ستاد اربعین در استان، استانداری، پایانه‌ها، ستاد بازسازی عتبات عالیات و دیگر دستگاه‌ها آماده نقش‌آفرینی برگزاری همایش بزرگ اربعین است.

حیدری با اشاره به اینکه یک کنسولگری موقت در استان ایلام برای ایام اربعین دایر است، افزود: این کنسولگری هم‌اکنون در استان آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام/ د

آمادگی برای صدور روادید اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.