مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین الملل زائرین اربعین گفت : اهالی رسانه می‌توانند به عنوان خادم افتخاری اربعین ثبت‌نام و نقش خود را در مردمی کردن هر چه بیشتر همایش اربعین نشان دهند .

اهالی رسانه می‌توانند خادم اربعین شوند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهرداد نجفی با اعلام این خبر و با بیان اینکه ایلام و مرز مهران از دروازه‌های ورود زائران به عتبات عالیات است و اهالی رسانه‌ی این استان نقش مهمتری در این عرصه دارند، بیان کرد: علاقمندان رسانه‌ای می‌توانند از طریق لینک http://www.RahnamaZaer.ir به جمع خادمان اربعین در موضوع اطلاع‌رسانی بپیوندند .

مسئول کمیته روابط عمومی و امور بین الملل زائرین با بیان اینکه تفاوت هایی در برنامه امسال نسبت به سال گذشته مشاهده می‌شود، اضافه کرد: ارتقاء، درحوزه نرم افزاری ، سخت افزاری و مردمی شدن فعالیت‌ها از جمله‌ی این تفاوت‌ها است .

نجفی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی درکمیته رسانه با استفاده فزاینده از فضای مجازی ، طراحی و تاکنون ۴۰۰ نفر در کمیته رسانه ثبت نام شده‌اند و اطلاع‌رسانی به زائرین با افزایش چشمگیر خادمین درسال گذشته سبب شده که دراین راستا نقشه راهنمای به صورت چاپی ، نرم افزاری در اختیار زائرین قرارخواهد گرفت .

مسئول کمیته روابط عمومی و روابط بین الملل زائرین با بیان اینکه ایستگاه‌های ثابت و سیار چندین برابر افزایش خواهد داشت ، ادامه داد: عمده برنامه راهنمای زائرین حوزه کمیته در راستای سهولت آدرس‌یابی و پیشگیری ازمفقود شدن افراد و جا ماندن از همراهان است .

وی یادآورشد: راهنمایی و اطلاع رسانی درخصوص مسیرها و اسکان زائرین درخروجی های مشترک کشور عراق، شهرهای زیارتی و راههاي مواصلاتي توسط خادمین کمیته رسانه به مدت ۱۰ روز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

آغاز ثبت نام اهالی رسانه به عنوان خادم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.