معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه نخست امسال 15 هزار مددجوی شهری استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حسن نعمتی معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: سال جاری 950 میلیون تومان برای پرداخت بیمه درمانی مددجویان خراسان شمالی هزینه شده است.

وی افزود: پرداخت هزینه‌های سنگین درمان مددجویان یکی از مهمترین مشکلات بیماران تحت حمایت کمیته امداد است که بر این اساس کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بیش از 95 درصد از این هزینه‌ها به آن‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه به سایر حمایت های کمیته امداد در حوزه درمانی مددجویان اشاره کرد و افزود: کمک به تامین وتجهیز درمانی بیماران صعب العلاج، ارتقاء شاخص های بهداشتی نیازمندان، کمک به پرداخت فرانشیز وخدمات ویژه درمانی در مناطق شهری وروستایی،کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال از مهمترین فعالیت های کمیته امداد در حوزه درمانی مددجویان است.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه درسال 96  هفت هزار و500 مددجوی استان از خدمات ویژه درمانی درمناطق محروم شهری و روستایی بهر مند شدند،گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری 272 میلیون ریال  فرانشیز از محل منابع دولتی به این مددجویان پرداخت شده است.

نعمتی در ادامه درباره ارتقاء شاخص های بهداشتی نیازمندان نیز گفت: در طول امسال پنج هزار و 850  مددجوی استان از این خدمت بهره مند شدند که در این زمینه  72 میلیون تومان از محل منابع دولتی و مشارکت های مردمی هزینه شده است.

وی گفت: ماهیانه مبلغ 100 هزار تومان نبز بابت کمک هزینه درمان به بیماران زمین گیر شده و صعب العلاج پرداخت می شود.

انتهای پیام/آ

پرداخت کمک ماهیانه کمیته امداد خراسان شمالی برای کمک هزینه درمان به بیماران زمین گیر و صعب العلاج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.