رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت:۶۸۱ هزار لیتر نفت‌گاز و کوره به واحد‌های صنعتی و معدنی خوی واگذار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  ایرج مرندی با اشاره به عملکرد شهریور ماه اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اظهار داشت: در ماه گذشته یک پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار و ۳۹۲ میلیون ریال و با اشتغال ۱۰ نفر در خوی صادر شد.

وی افزود: از سوی دیگر دو جواز تاسیس نیز با میزان سرمایه‌گذاری ۷۹ هزار و ۷۰۷ میلیون ریال و با پیش‌بینی اشتغال ۷۸ نفر صادر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۲۱ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت‌گاز به واحد‌های صنعتی و معدنی خوی واگذار شد گفت: از سوی دیگر ۲۶۰ هزار لیتر نفت‌کوره نیز به این واحد‌ها واگذار شد.

وی با اشاره به عملکرد بخش توسعه و تجارت شهرستان خوی بیان کرد: در شهریور ماه ارزش صادرات این شهرستان، هشت هزار دلار و ارزش واردات ۹۶۵ هزار و ۴۶۰ دلار بوده است.

مرندی به عملکرد حوزه معدن شهرستان خوی پرداخت و اظهار داشت: در ماه گذشته ضمن بازدید از واحد‌های تولیدی دارنده پروانه بهره‌برداری شن و ماسه به تعداد ۳۰ فقره، ۲۰ فقره نیز بازدید از واحد‌های معدنی دارای پروانه بهره‌برداری، واحد‌های معدنی دارای پروانه اکتشافی در حوزه شهرستان و خارج از حوزه خوی انجام شد.

وی، کنترل مواد معدنی حمل شده از معادن شهرستان را ۴۵۹ هزار و ۵۲۸ تن دانست و گفت: از سوی دیگر تحویل شن و ماسه به سه واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری در مجموع به مقدار ۳۰ هزار و ۷۲۰ متر مکعب بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به عملکرد حوزه بازرسی و نظارت تصریح کرد: در ماه گذشته تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان خوی یک هزار و ۷۷ مورد بوده که در این رابطه، ۵۸ فقره پرونده به ارزش ریالی ۴۱۶ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۸۲ هزار ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ب


۶۸۱ هزار لیتر نفت‌گاز و کوره به واحد‌های صنعتی و معدنی خوی واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.