امام جمعه موقت قزوین گفت : رسیدگی به معیشت روستاییان، باید اولویت کار دولت باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین قابل در خطبه‌های نماز جمعه گفت:: اگر دولت بخواهد به اقتصاد مقاومتی بپردازد بهترین راه، رسیدگی به معیشت و امور روستاییان است.

وی افزود: میوه‌های روستاییان روی درخت باقی مانده است و کشاورزان توانایی برداشت آن را ندارند و این درحالیست که قاچاقچیان میوه وارد می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به بارش باران خطاب به مسئولان گفت: هشدار دان برای بارش باران کفایت نمی‌کند بلکه باید جلوی سیلاب را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قابل اضافه کرد: این گونه نباید باشد که هم با مدیریت غلط آب سفره‌های زیرزمینی را از بین برد و هم دچار خسارت ناشی از سیلاب شویم پس دستگاه‌ها و ماشین آلات دستگاه‌های اجرایی به چه کار می‌آید؟

امام جمعه موقت قزوین با یاد آوری عاشورای سال ۸۸ گفت: عاشورا که می‌آید بعضی‌ها بدمستی و هرزگی می‌کنند و عزاداری سید الشهدا ما را یاد هجوم فتنه گران می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: بعضی‌ها سعی بر کمرنگ کردن فتنه دارند در حالی که به گفته رهبر معظم انقلاب فتنه خط قرمز ماست.

وی با بیان اینکه فتنه گران در انتصاب‌ها به کار گرفته می‌شوند، گفت: بعضی‌ها با فتنه گران هم نشین می‌شوند و آن‌ها بدانند که از چشم مردم خواهند افتاد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به شایعات اخیر گفت: فتنه گران داخل و خارج سعی دارند تا با شایعه سازی درباره رییس قوه قضاییه، نزدیکان رهبری را تخریب کنند. (شعار مرگ بر فتنه گر)

حجت السلام والمسلمین قابل همچنین به سالروز بمب باران شیمیایی سومار اشاره کرد و گفت:: بدون شک آمریکا پشت این جنایت‌ها بود همان طور که از داعش حمایت کرد و فتنه دیگری مثل جریان استقلال کرد‌ها را به وجود آورد.

وی با اشاره به برجام گفت: ما در این زمینه فریب آمریکا را خوردیم و عاملان برجام امروز خودشان هم می‌گویند به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد که باید به خاطر خسارت واردشده به مردم عذرخواهی کنند.

امام جمعه موقت قزوین همچنین به سالروز شهادت سردار شهید همدانی اشاره کرد و گفت:دشمن برای سرمایه گذاری درانحراف جوانان ما شکست خورده است و امثال شهید حججی نشان می‌دهند آرمان‌های انقلاب هنوز زنده است.

انتهای پیام/

 

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قابل در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.