سرمربى جديد آلمانى تيم فوتبال استقلال از انتخاب دستيارانش بى اطلاع است و مديران باشگاه او را در جريان انتخاب ها قرار ندادند.

بی اطلاعی شفر از انتخاب دستیارانش به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وينفرد شفر ٦٧ ساله آلمانى در روز هاى گذشته پس از توافق با مديران استقلال هدايت اين تيم را بر عهده گرفت و قراردادى ٢ ساله آن هم مشروط با آبى ها منعقد كرد.

پس از انتخاب شفر، نوبت به تعیین دستياران اين مربى رسيد كه در نهايت طى صحبت هايى كه شفر با مسئولان استقلال داشت قرار بر اين شد اين مربى آلمانى يک دستيار جاماييكايى كه همكارى ديرينه با او داشت را به نيمكت بياورد كه در آخر و پس از چند روز، آوردن گزينه خارجى لغو شد و انتخاب دستياران به كميته فنى باشگاه رسيد.

به هر ترتيب مشخص نشد كه شفر چطور راضى شد تا انتخاب دستياران او را اعضا کمیته فنی باشگاه انجام دهد.

با اين تفاسير اعضاى كميته فنى هم روز گذشته در غياب شفر و بدون مشورت با او تشكيل جلسه دادند و دستياران مربى آلمانى را انتخاب كردند كه خود شفر هم از اين مسئله اطلاعى نداشت.

 در هر صورت سرمربی استقلال تا ساعت ها پس از انتخاب دستيارانش از اين موضوع اطلاعى نداشت و اين در حالى است كه عصر روز گذشته سیروس دین‌محمدی و بیژن طاهری به عنوان دستیاران وینفرد شفر سرمربی استقلال معرفی شده بودند كه ظاهراً خود شفر از این موضوع بی‌اطلاع بود و در ورزشگاه آزادى به خيال اينكه قرار است به زودى دستيارانش انتخاب شود به خوش و بش با اعضاى تيم ملى فوتبال ايران پرداخت.

از طرفى وقتی خبرنگاران پس از بازی ایران و توگو در مورد دستیاران از شفر سؤالاتى را پرسيدند اما مترجم او سوال مطرح شده را شكل دیگری ترجمه کرد تا سرمربی استقلال متوجه نشده و موضوع را به آب و هوا ارتباط داد.

همچنین عباس ملکی عضو هیئت مدیره استقلال درباره اينكه چرا شفر از انتخاب دستيارانش بى اطلاع است گفت: قرار است افتخاری مدیرعامل باشگاه در این باره با شفر صحبت کند و او هنوز خودش در جریان دستیاران نیست!

 ملکی همچنين اين طور بيان كرد که شاید شفر از انتخاب دستیارانش اطلاعی نداشته باشد چرا که کمیته فنی این دستیاران را انتخاب کرده است.

 به هر ترتيب اين پنهان كردن ها معلوم نيست سر انجام به كجا ختم مى شود و اينكه از ابتدا با شفر آلمانى اينطور رفتار مى كنند كمى عجيب به نظر مى رسد .واقعا چرا مديران استقلال ،دستياران جديد شفر را از او پنهان كردند .اين موضوع جاى تعجب دارد كه چرا مسئولان آبى پوش بدون مشورت و سوال از سرمربى آلمانى براى او دستيار انتخاب كردند آن هم بدون اينكه شفر ٦٧ ساله را در جريان قرار دهند.

البته از طرفى هم مطرح شده كه افتخارى در نظر دارد در تمرين امروز دستياران انتخاب شده را به شفر معرفى كند .شايد مديران استقلال به دنبال ايجاد شگفتى براى شفر هستند .در هر صورت بايد ديد سرمربى آلمانى نسبت به حضور دين محمدى و طاهرى چه واكنشى نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

بی اطلاعی سرمربی استقلال از انتخاب کمیته فنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
چرا نمی گذارند تیم سروسامان بگیره پنهان کاری تا کی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
سلام
این دستیاران جدید در حد نام استقلال نیستند
ودر آینده در نبود شفر از این تیم خواهند رفت
مدیران بی کفایت پدر استقلال را در آوردند
آخرین اخبار