رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امروز در جامعه کار تولیدی می کنند مثل مجاهدت در راه خدا است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای شهرستان آباده اظهار کرد: در بین هیاهو‌های دنیا هر کس جامعه ایده آل را از دید خود می‌سنجد، لیبرال‌ها آزادی بیان و آزادی اقتصاد، مارکسیست‌ها لذت بخشی دنیوی را ایدآل می‌دانند، ولی فرهنگ دینی ما روابط افراد، شهروندان و خانواده را که بر اساس اسلام است یک جامعه مناسب می‌داند.

وی ادامه داد: رسیدن اهداف متعالی در گرو اقتصاد سالم است و اقتصادی که مولد، پاینده و اعتدالگرا باشد نشان دهنده جامعه سالم است.

لاریجانی با بیان اینکه رکن دیگر جامعه ایده آل ما داشتن فکر جهادی و شهادت طلبی است ، افزود: آنچه به جامعه‌ای غیرت و عزت می‌دهد ،تفکر مجاهدت است و جامعه‌ای زنده است که فکر مجاهدت داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جامعه ایده آل فکر مجاهدت و راه شهدا جاری است، بیان کرد: اگر جامعه ای اقتصاد داشته باشد، اما حقیقت حیات که غیرت دینی است نداشته باشد جامعه ایده آل نیست.

 وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی ما خدمات زیادی دیده ایم و مشکلات زیادی برای ما بوجود آمد و ‌این مجاهدت و شهادت طلبی در جامعه ما عمیق شد.

امروز شهدای مدافع حرم نشان دهنده جامعه زنده و فکر جهادی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا به برگزاری این یادواره‌ها احتیاجی ندارند و ما باید با شرکت در این جلسات راه درست را برای خود پیدا کنیم.

لاریجانی گفت: کسانی که امروز در جامعه ما کار تولیدی می کنند مثل مجاهدت در راه خدا است و مسئولان کشور هم باید توجه ویژه‌ای به وضع اقتصاد داشته باشد.

انتهای پیام/ن

برگزاری یادواره شهدای آباده با حضور رئیس مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار