رئیس پلیس راه استان اردبیل از شناسایی 25 نقطه حادثه خیز در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت فتاحی، رئیس پلیس راه نیروی انتظامی استان اردبیل در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان اردبیل، افزود: 25 نقطه از استان اردبیل به عنوان مناطق حادثه‌خیز شناسایی شده و تابلوها و علائم هشدار دهنده مناسب در این مکان‌ها نصب شده است.

وی گفت: بیشترین تصادفات استان در شمال اردبیل بوده و با توجه به حجم خودروهای در حال تردد در مسیر جاده‌های شمالی استان، این راه‌های ارتباطی نیازمند بهسازی و توجه به نقاط حادثه‌خیز دارند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز و برخورداری چنین مکان‌هایی از علائم هشدار دهنده، افزود:  اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه رفع نقاط حادثه‌خیز را برعهده دارد و پلیس‌راه نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این زمینه همکاری و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

فتاحی بیان کرد: بیشترین تصادفات استان در شمال اردبیل بوده و با توجه به حجم خودروهای در حال تردد در مسیر جاده های شمالی استان، این راه‌های ارتباطی نیازمند بهسازی و برطرف‌سازی نقاط حادثه‌خیز دارند.

وی بیان کرد: پلیس‌راه نیروی انتظامی استان اردبیل با تلاش مضاعف و به صورت جدی در تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بوده تا با توجه بیشتر شهروندان به رعایت نکات ایمنی با کاهش آمار تصادفات روبرو شویم.

وی یادآور شد: با افزایش فرهنگ رانندگی، سعه صدر در اجرای نکات ایمنی و رعایت حق تقدم، با کاهش آمار تصادفات مواجه خواهیم شد و در این مسیر همکاری و رعایت مسائل ایمنی و توجه به علائم و تابلوهای هشداردهنده در جاده‌ها بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ح

بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای اردبیل از شمال استان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.