مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری در جران آغاز عملیات اجرایی بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی اظهار داشت:ایمن‌سازی و کاهش حجم ترافیک ورودی شهر گرمی از اهداف اجرای پروژه بوده که عملیات اجرایی آن آغاز و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی به طول پنج کیلومتر و عرض سواره‌رو 24 شامل خاکبرداری، خاکریزی، دو لایه زیرسازیبه ضخامت30 سانتیمتر، احداث و تعریض پنج دستگاه پل و آبرو و اجرای یک لایه بیندر به ضخامت 6 سانتیمتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برآورد اولیه برایاجرا و تکمیل این پروژه 70 میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال 98 به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که با این امر می‌توانیم شاهد رفع و کاهش مشکلات و نارسایی ها ید ران راه ارتباطی باشیم.

حیدری بیان کرد: هدف اصلی از اجرای پروژه بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی ایمن‌سازی مسیر با اصلاح طرح هندسی آن در پلان و پروفیل طولی است که در نهایت منجر به افزایش سرعت طرح، ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و توسعه منطقه خواهد بود.

وی حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی در این محوررا از اهداف دیگر این پروژه دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرک‌ها و روستاهای حاشیه‌ای در کنار جاده و به علت دسترسی غیرایمن مناطق مسکونی به جاده اصلی و عبور ادوات کشاورزی، در حال حاضر با کاهش ایمنی و افزایش تصادفات در محدوده مورد نظر و تامین دسترسی برای مناطق مسکونی اطراف جاده مواجه هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.