رئیس هیأت سه گانه استان اصفهان گفت: مسابقات لیگ سراسری سه‌گانه در سه رده سنی به طور همزمان به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا رهنما  اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی، رقابت‌های لیگ کشوری سه گانه به میزبانی اصفهان در شهرستان زرین‌شهر و دریاچه ذوب‌آهن برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از روز 22 مهر ماه آغاز می‌شود و به صورت اسپرینت، مسافت نیمه به انجام خواهد رسید.

به گفته رئیس هیأت سه گانه استان اصفهان، این پیکارها در مسافت شنا 750 متر، دوچرخه‌سواری 20کیلومتر در محدوده طراحی شده و دوی سپس 5 کیلومتر خواهد بود.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ کشوری، یادآور شد: 14 تیم از سراسر کشور در سه رده سنی بزرگ‌سالان، امید و جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند و همزمان استارت می‌خورد.

رهنما ادامه داد: از اصفهان نیز تیمی با حمایت شرکت انرژی موتور شرکت کرده که جزو مدعیان اصلی است، البته سایر تیم‌های شرکت‌کننده نیز از سطح کیفی قابل قبولی برخوردارند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با همت باشگاه شرکت ذوب‌آهن و اداره ورزش و جوانان زرین‌شهر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به دلیل اینکه مسابقات در فضای باز به انجام می‌رسد، نیاز به امنیت بالا دارد و با همکاری تمام ارگان‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت سه گانه استان اصفهان در ادامه به برگزاری دوره داوری درجه سه اشاره داشت و گفت: این دوره ویژه بانوان و آقایان، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در ورزشگاه انقلاب با هکاری هیأت ورزش همگانی استان به صورت تئوری برگزار می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: سجاد باقریان، مدرس کلاس و اردلان خسروانی مدیر دوره هستند و داورانی که در این دوره تربیت می‌شوند، در محل برگزاری مسابقات لیگ، دوره کاروزی را طی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات لیگ سه‌گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.