نمایندگان خراسان جنوبی در مرحله نخست مسابقات لیگ‌ باشگاه‌های برتر سه‌گانه کشور مقام سوم را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی گفت: این دور از مسابقات که با حضور 16 تیم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از 21 تا 24 مردادماه جاری در خرم‌آباد برگزار شد ، تیم ورزش سه گانه استان موفق به کسب مقام سوم شد.

خسروی افزود:امین نظری، رضا خسروی و علی رضوانی با مربیگری محسن صالحی و سرپرستی مسلم مهر پویا اعضای تیم استان خراسان جنوبی در مرحله نخست مسابقات لیگ سه‌گانه باشگاه‌های کشور بودند .

رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی همچنین یادآور شد:تیم حفاری نفت شمال بر سکوی قهرمانی مرحله نخست مسابقات لیگ باشگاه‌های سه‌گانه کشور ایستاد، تیم مقاومت سپاه عاشورای تبریز نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم خراسان جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است؛ سعید و مسعود علیزاده، دوقلوهای ملی‌پوش خراسان جنوبی با سابقه کسب چندین مدال قهرمانی آسیایی و کشوری در رشته‌ سه‌گانه هستند که در این دوره از رقابت‌ها به‌دلیل نبودن اسپانسر در استان، با تیم شرکت حفاری شمال به میدان رفتند و بر سکوی قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات ایستادند.

رشته ورزشی «سه‌گانه» یا تری اتلون یکی از رشته‌های المپیکی دارای طرفداران زیاد در جهان است.

این رشته شامل‌هزار و 500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه سواری و 10 کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می‌شود و از نظر کارشناسان یک رشته ورزشی سخت و طاقت فرسا در عین حال یک ورزش بسیار مفرح و پویا محسوب می‌شود، از این رو ورزشکاران این رشته را مردان آهنین می‌نامند.

انتهای پیام/ی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.