سيستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گيلان راه اندازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسين اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان گفت: سيستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گيلان با هدف بهبود كيفی خدمات راه اندازی شده است.

 وی افزود : اين طرح با هدف رفاه حال مشتريان و شفافيت در تحويل صورتحساب گاز به مشتركان و همزمان با قرائت كنتور اجرايی شده است و از این پس كنتورخوانان شركت گاز نسبت به تحويل صورتحساب به مشترک همزمان با قرائت كنتور اقدام می کنند.

 مديرعامل شركت گاز استان گيلان اعلام کرد: در ابتدا این طرح در شهرهای رشت ، آستارا ، تالش، ماسال و آستانه اجرايی شده بود و در حال حاضر اجرای آن در تمام استان آغاز شده است.

 حسین اکبر اظهار داشت: دستگاه های قرائت و چاپ صورتحساب، راه اندازی سيستم بر روی دستگاه های قرائت و آموزش به كنتورخوانان برای شهرهای لاهيجان، لنگرود، رودسر و سياهكل در اداره گاز لاهيجان و نيز برای شهرهای انزلی، صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار تحویل داده شد.

 وی كاهش دوره وصول مطالبات، صرفه جويی در زمان و هزينه ها، شفافيت در صورتحساب های صادره، ارسال پيامكی صورتحساب در زمان نبود مشترک، امكان بررسی صورتحساب صادره در محل و اطمينان از حضور كنتورخوان در محل را از جمله مزايای اجرای اين طرح اعلام کرد.

 اكبر تصریح کرد : هم اكنون اين شركت توسط 125 كنتورخوان در سطح استان كه همه آنان به سيستم قرائت و توزيع همزمان مجهز شده اند، نسبت به قرائت كنتور گاز مشتركان اقدام می کنند.

 

 انتهای پیام/م.ع

سامانه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در گيلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.