برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در خوزستان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات گفت: نشست تخصصی کتاب خوان شعر و ادبیات با همکاری موسسه فرهنگی شهر ادب معاصر و نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز یکشنبه، 16 مهرماه، ساعت 18:00 در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی واقع در ساحلی غربی کیانپارس برگزار می‌ گردد.

وی به میزان استقبال اعضاء کتابخانه از کتب ادبیات اشاره کرد و افزود: تلفیق شعر و ادبیات با کتاب و کتابخوانی می تواند به عنوان یکی از جذاب ترین بخش برای جذب عضو و جامعه به سمت کتابخوانی و مطالعه باشد، بنابراین این نشست تخصصی که با حضور شاعران ملی و استانی برگزار می شود برای رویش استعدادهای اعضا کتابخانه های عمومی استان و ترویج فرهنگ کتاب در قالب شعر برنامه ریزی شده است.

کوهی رستمی بیان داشت: در این نشست شاعران ملی و استانی همچون میلاد عرفان پور، مرتضی حیدری آل کثیر سیدعلیرضا شفیعی،حامد صافی، فاطمه شکر دست، ستاره عرفانی ضمن به اشتراک گذاری کتاب مورد مطالعه خود، آخرین سروده های خود را ارائه خواهند داد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در پایان تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت حضور در این نشست فرهنگی و کسب اطلاعات بیش تر با شماره های 8-33332227 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.