مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت از تعیین تکلیف طرح توسعه میادین منصوری و آب تیمور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کریم زبیدی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت بیان داشت: چند شرکت خارجی نتیجه مطالعات خود را برای توسعه میادین منصوری، آب تیمور و چنگوله ارائه کرده‌اند که این نتایج در کمیته مشاورین مورد بررسی قرار گرفته تا گزینه مناسب انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نتایج مطالعات شرکت‌های مختلف برای توسعه میادین آب تیمور و منصوری ارائه شده تصریح کرد: 2 شرکت پرتامینا و لوک‌اویل نتایج مطالعه خود را برای توسعه میدان منصوری ارائه کرده‌اند. همچنین 3 شرکت پرتامینا، لوک‌اویل و مرسک نتایج مطالعه خود را برای میدان آب‌تیمور ارائه کرده‌اند. پیشنهادات این شرکت ها، در کمیته مشاورین مورد بررسی قرار گرفته و نتایج مطالعه شرکت‌های مذکور با یکدیگر مقایسه شده‌اند تا گزینه مناسب انتخاب گردد.

زبیدی از ارائه گزارشی توسط شرکت شل برای توسعه میدان نفتی یادآوران خبر داد و اذعان داشت: شرکت شل هم گزارشی برای توسعه میدان نفتی یادآوران ارائه داده که این گزارش در حال بررسی است. البته این شرکت فقط پیشنهاد اولیه خود را ارائه داده و باید بررسی بیش تری روی این طرح انجام دهند.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت اذعان کرد: 3 شرکت DNO، گازپروم و PTTEP نتیجه مطالعه خود را برای میدان چنگوله ارائه کرده‌اند که قرار است این نتایج در آینده‌ای نزدیک در کمیته مشاوران مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.