رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم پارس جنوبی از جذب نیروهای بومی استان بوشهر در پالایشگاه فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی خبر داد.

نیرو‌های بومی استان بوشهر جذب پالایشگاه فاز‌های پارس جنوبی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، علی داغباشی ظهر امروز در نشست وضعیت اشتغال در پالایشگاه ششم مجتمع گازی پارس جنوبی با تاکید بر توانمندسازی جوانان جویای کار برای فراهم شدن اشتغال آنان در صنایع پارس جنوبی اظهار داشت: با برنامه‌ر یزی انجام شده جوانان استان بوشهر برای اشتغال در صنایع مختلف مستقر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توانمند مهارتی می‌شوند.

وی با تاکید بر زمینه‌سازی اشتغال در صنایع پارس جنوبی و پالایشگاه ششم مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در پی فراخوان صورت گرفته برای جذب نیرو‌های پیمانکاری پالایشگاه ششم در دو فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، تاکنون ۲۱۸ نفر جذب شده‌اند که از این تعداد ۱۹۲ نفر نیروی بومی استان بوشهر هستند.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم مجتمع پارس جنوبی با بیان اینکه این نیرو‌ها در بخش‌های مختلف جذب شده‌اند تصریح کرد: نیرو‌های یاد شده برای پیمان عملیات صنعتی پالایشگاه در بخش‌های تعمیرات، HSE، بهره‌برداری، آزمایشگاه و ICT به‌کار گرفته شده‌اند.

داغباشی با بیان اینکه این فرآیند از خردادماه امسال آغاز و تا هفته پایانی شهریور ماه ادامه داشته است، افزود: برای جذب این تعداد نیرو از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر کارجوی معرفی شده از طرف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مصاحبه به‌عمل آمده است.

وی بیان کرد: جذب نیروی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، بزرگترین اقدام برای استخدام نیرو‌های جوان بومی در سطح شرکت‌های منطقه بوده است.

داغباشی با تاکید بر توانمند سازی نیرو‌های بومی استان بوشهر برای فراهم شدن اشتغال آنان در صنایع پارس جنوبی خاطر‌نشان کرد: امید می‌رود با بکارگیری این نیرو‌ها علاوه بر کمک به اشتغال، آموزش و توانمندسازی نیرو‌های بومی، سبب بهبود بهره‌وری و تداوم تولید پایدار در پالایشگاه نیز شود.

انتهای پیام/ف

جذب نیروهای بومی استان بوشهر در پالایشگاه فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.