سیستان و بلوچستان میزبان نخستین جشنواره ملی عکس نگاران می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره ملی "عکس نگاران" آبان ماه امسال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی: نخستین جشنواره ملی عکس نگاران 20 آبان تا 2 آذرماه امسال در 2 بخش طبیعت سیستان و بلوچستان و چشم‌انداز شهری در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برگزار کننده این جشنواره بنا بر اهداف فرهنگی در آبان‌ماه به راه‌اندازی یک اردوی عکاسی 10 روزه برای عکاسان غیربومی اقدام می‌کند که عکاسان در این اردو میهمان جشنواره بوده و همه هزینه‌های اقامت و ایاب و ذهاب بین شهریشان در استان بر عهده جشنواره است.


وی افزود: عکاسان مدعو به اردو توسط شورای اجرایی جشنواره و براساس شرح فعالیتشان انتخاب می‌شوند تا در این اردو به شهرستان‌های زاهدان، زابل و چابهار سفر کنند و در 2 بخش نامبرده به عکاسی بپردازند.


مسگرانی با بیان اینکه 30 آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است، ادامه داد: این آثار یکم و دوم آذرماه توسط هیئت داوران داوری می‌شوند و به نفرات اول تا سوم تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدایای نقدی تعلق می‌گیرد.


دبیر نخستین جشنواره ملی عکس نگاران گفت: آقایان کیارنـگ علایی، محمدرضا چایفروش، علی قلم سیاه، مهدی نجارپیشه و صادق سوری" هیئت داوران این جشنواره هستند.

انتهای پیام/گ

سیستان وبلوچستان میزبان نخستین جشنواره ملی عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار