مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان

تجهیز چاپخانه های سیستان وبلوچستان موثر در رشد وتوسعه استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز و نوسازی چاپخانه ها ی سیستان وبلوچستان، گام موثری در رشد وتوسعه استان برداشته می شود.

تجهیز چاپخانه های سیستان وبلوچستان موثر در رشد وتوسعه استانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی در بازدید از چاپخانه های زاهدان هفته ملی صنعت چاپ را به تلاشگران صنعت چاپ تبریک گفت و اظهار داشت:هفته ملی صنعت چاپ بهانه ای است تا از تلاش های مستمر فعالان صنعت چاپ استان تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: متاسفانه بیشتر چاپ های استان ما در شهر های همجوار انجام ‌ می شود.کیفیت پایین چاپ و قیمت بالای چاپ در استان باعث شده که استانهای همجوار بیشتر چاپ های استان ما را انجام دهند.

مسگرانی  در پاسخ گلایه برخی از اهالی چاپ و نشر برای نداشتن افراد متخصص در شهر جهت تعمیرات دستگاهها و یا چاپ با کیفیت گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی و دوره های فنی صنعت چاپ را قطعا پیگیری میکنیم .

این مقام مسئول افزود: ارتباط وتعامل چاپخانه ها با کانون های تبلیغاتی میتواند در جذب مشتری و انجام امور چاپی در استان بسیار موثر است . مسگرانی در پایان برای اصحاب صنعت چاپ استان روزهای بهتری را آرزوکرد.

انتهای پیام/ع


تجهیز چاپخانه های  موثر در رشد وتوسعه سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار