مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در صورت تامین به موقع اعتبارات پیش‌بینی می‌شود پروژه سال 1400 تحویل ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 12درصدی بیمارستان 540تختخوابی کرمانشاه گفت:کلنگ ساخت این پروژه تیر ماه سال گذشته به زمین زده شد.

وی کمبود اعتبارات را عامل روند کند پروژه دانست و گفت : اعتبار کلی این پروژه 175 میلیارد تومان است، اما سال گذشته تنها 4.5 میلیارد تومان و امسال 5.7 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

شریفی با بیان اینکه سال گذشته همزمان سه پروژه بیمارستانی در استان در حال اجرا بود گفت: یکی از این پروژه‌ها فاز توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب بود که با صرف 26 میلیارد تومان اعتبار اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

شریفی بیان کرد: پروژه دیگر که هم اکنون نیز ساخت آن ادامه دارد بیمارستان 88 تخت خوابی شهرستان پاوه است که تاکنون 21 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده و تا پایان سال تحویل می‌شودبا پایان کار ساخت این دو بیمارستان تمامی اعتبارات پروژه‌های بیمارستانی، به پروژه سوم استان که همان بیمارستان 540 تخت خوابی است تعلق می‌گیرد.

وی پیش بینی کرد: با توجه به اینکه سال آینده بیمارستان 540 تخت خوابی تنها پروژه بیمارستانی استان خواهد بود، باید حدود 35 میلیارد تومان اعتبار برای آن لحاظ شود.

 

انتهای پیام/ز

سال گذشته همزمان سه پروژه بیمارستانی در استان در حال اجرا بود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.