مسئول پذیرش بیماران واحد بین الملل بیمارستان امام رضا (ع) گفت:این بیمارستان به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران تخصصی و فوق تخصصی و قطب هفتم سطح بندی نظام خدمات تشخیصی درمانی در منطقه غرب کشور شناخته شده است.

در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رستمی مسئول پذیرش بیماران واحد بین الملل بیمارستان امام رضا(ع) در خصوص واحد بین الملل بیمارستان امام رضا توضیحانی ارائه داد وگفت :واحد پذیرش بیماران بین الملل بیمارستان امام رضا از دی ماه سال 93 آغاز به کار کرد.

رستمی ادامه داد: در واحد بیماران بین الملل پذیرش تمامی بیماران اتباع خارجی از کشورهای همجواربه خصوص کشور عراق با مشکلات جراحی عمومی، زنان ، سرطان، اورولوژی ،ارتوپدی ، مغز واعصاب ، اطفال ،نورولوژی و داخلی انجام می شود.


مسئول پذیرش بیماران واحد بین الملل بیمارستان امام رضا (ع) گفت:پذیرش بیماران اتباع خارجی از کشورهای همجوار به ویژه عراق به 2صورت انجام می گیرد یکی به صورت سرپایی که خدمات مربوط به چک آپ ،تشخیص بیماری وانجام امور پاراکلینیکی و درمانی به بیماران بین الملل کمتر از 24ساعت صورت می گیرد  ودوم به صورت بستری که پذیرش بیماران بستری شامل کلیه خدماتی است که بیش از 24ساعت ارائه می گردد.

وی به اهداف اجرای طرح پذیرش بیماران بین الملل اشاره کرد و گفت:بکار گیری امکانات موجود و شیوه های نوین بهداشتی درمانی برای جذب گردشگران سلامت در منطقه ؛ توسعه فرهنگ پذیرش بیماران بین الملل ؛شناسایی بازارهای هدف گردشگری و رونق صنعت گردشگری در نظام بهداشت از هدف های این طرح است.


رستمی با بیان اینکه در هر بخش واحد بین الملل یک اتاق مستقل برای بیمار اختصاص دارد و امکانات خوبی برای بیمار و همراه وی در نظر گرفته شده است گفت: همچنین 2 پرستار مسلط به زبان غالب بیمار در هر بخش قرار دارد که پیگیر تمام امورات مربوط به بیمار است.

وی افزود: ما با راه اندازی این واحد در تلاشیم که با آماده سازی بستر پیشرفت و بهبود تقویت نیروی انسانی کار آمد ، توریسم سلامت را توسعه بخشیم.

 

انتهای پیام/ز

توسعه  توریسم سلامت  در بیمارستان امام رضا کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.