کشف جسد سوخته پسر جوان مهابادی/قاتلان با جسد سلفی گرفتند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری چهار نفر از عاملان قتل پسر جوان در مهاباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،توکل حیدری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با کشف یک جسد سوخته در مهاباد اظهار کرد: سوم مهرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان مهاباد مبنی بر کشف جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی، مأموران پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد بلافاصله در محل حاضر شدند.

 وی ادامه داد: پس از وصول گزارش، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای مهاباد تشکیل شد و بازپرس دستور تعیین هویت و تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در جریان تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به شخصی به هویت صادق برمکی متولد ۱۳۷۷ ساکن مهاباد است.

حیدری ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیس چهار نفر دستگیر شدند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر نیز به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار قانونی وثیقه به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با انگیزه قتل ادامه دارد اضافه کرد: هر سه نفر به انجام اعمالی که منجر به قتل عمد مقتول شده اعتراف کرده و جسد جهت کالبدگشایی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی مرکز استان ارسال شده است.

جوان مهابادی به دست سه دوست خود ساطور زنی وسوزانده شد


بر اساس گزارش های مردمی مقتول ص ـ ب نام دارد که در روز تعطیل به همراه سه نفر از دوستانش به بیرون شهر می روند وشب را در دامن کوه می گذرانند.

بنا به روایتی هنگام شب نشینی شان به ناگاه وبه دلایل نامعلوم بین ص ـ ب وسه دوست دیگر درگیری روی می دهد.

که حین این درگیری یکی از ۳ نفر با ساطور ضربه ای به مقتول زده و او را از ناحیه سر زخمی می کند در ادامه دو دوست دیگر هم با ص ـ ب درگیر می شوند و ضربات متعدد ساطور و چاقو ب مقتول وارد می کنند و او را در کنار جاده رها کرده و به شهر بر می گردند.

فردای آن روز دوباره بر سر جسد نیمه جان وهنوز زنده ص ـ ب حاضر می شوند وکار فجیع خود را تکمیل می کنند و مقتول را با ریختن بنزین به آتش می کشند. قاتلان با شقاوت و سنگدلی از این اقدام خود فیلم وسلفی گرفته اند.

یک روز پس از به آتش کشیده شدن مقتول چوپانی جسد سوخته اورا کشف کرده وبه پلیس اطلاع می دهد پلیس آگاهی مهاباد بلافاصله پرونده ای تشکیل می دهد ودر کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی می دهد.

گفته می شود پس از دستگیری قاتلان، با بازیابی فلش مموری های همراه قاتلان که از حادثه فیلمبرداری کرده بودند فیلم کامل و تصاویر حادثه بدست می آید.

گفتنی است تاکنون پلیس از دادن هرگونه اطلاعات در این زمینه خودداری کرده اما بر اساس برخی شایعات یکی از سه قاتل این جوان مهابادی گویا امروز صبح خود را در زندان حلق آویز کرده است.

روایت دیگری که بین مردم رد وبدل می شود حاکی از مصرف مواد مخدر شیشه به وسیله این چهار جوان بوده که سه قاتل پس از مصرف آن دچار توهم پس از مصرف شده واین جنایت را رقم زده اند.

عکس هایی از جسد سوخته مقتول نیز در فضای مجازی در حال رد وبدل شدن است.

 

 انتهای پیام/ع

در این باره بیشتر بخوانید:

دستگیری عاملان قتل پسر جوان مهابادی

 کشف جسد سوخته پسر جوان مهابادی/قاتلان با جسد سلفی گرفتند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.