سفیر روسیه در کابل و مشاور امنیت ملی افغانستان در ملاقاتی پیرامون مسائل مربوط به امور سیاسی و امنیتی افغانستان و همچنین بهبود امنیت و ثبات منطقه بحث نمودند.

سفیر روسیه در کابل را مشاور امنیت ملی افغانستان دیدار کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «الکساندرمانتیسکی»، سفیر روسیه در کابل با حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

دفتر مطبوعاتی حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که در این دیدار طرفین روی مسائل مربوط به امور سیاسی و امنیتی افغانستان و همچنین بهبود امنیت و ثبات منطقه بحث نموده اند.

اتمر و مانتیسکی با تاکید بر بهبود روابط دو جانبه میان افغانستان و روسیه و نیز تدوام همکاری ها میان این دو کشور، آمادگی خود برای توسعه همکاری های دو جانبه را ابراز داشتند.

همچنین در این دیدار آقای مانتیسکی درباره چگونگی دروس محصلین افغان در روسیه به مشاور امنیت ملی افغانستان معلومات داد. وی گفت که روسیه به روند آموزش محصلین افغان در این کشور ادامه خواهد داد.

بر اساس اعلامیۀ دفتر شورای امنیت ملی، آقای اتمر همکاری های رهبری سیاسی و مردم روسیه را در قسمت ثبات و پیشرفت در افغانستان و منطقه مهم خواند و از همکاری‌های همیشگی آن کشور سپاسگذاری کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.